Testede negativ, men ingen menstruation? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

hehe, tusind tak

det ville godtnok ikke være planlagt,
men en dejlig overraskelse!

- jow det skal jeg gøre

Min søn er heller ikke planlagt, men stadig et ønskebarn. Det er bare endt med at jeg står selv med ham.

Men hvis det ikke er planlagt hvis du er gravid, hvorfor har du så smidt pillerne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hej alle søde piger derude

jeg fik min menstruation som sædvaneligt i sidste måned, og valgte derefter at ligge ppillerne på hylden.

det er nu dagen hvor jeg skulle have min menstruation, men den er ikke kommet, og ingen tegn på den so far..

da det gik op for mig at jeg var sent på den, købte jeg i spænding en test, men den var negativ.

kan jeg godt være gravid selvom den var negativ, og når nu jeg næsten lige har smidt pillerne??

mvh en der egentlig gerne ville have en bette baby

Du kan sagtens være gravid stadig.

Jeg testede også pga udebleven mens, men den var negativ og der var det 1 måned siden jeg sidst havde haft, men så 2 uger efter tog jeg bare en test fordi jeg syntes den bare lige skulle bruges og med det samme kom der 2 ligeså tydelige streger  

Anmeld

26. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

neej satser heller ikke for meget

men hvis det bliver som dit, så kunne det da være lækkert med et par måneder uden at bløde :b

hvem der bare kunne tænke det

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Du kan sagtens være gravid stadig.

Jeg testede også pga udebleven mens, men den var negativ og der var det 1 måned siden jeg sidst havde haft, men så 2 uger efter tog jeg bare en test fordi jeg syntes den bare lige skulle bruges og med det samme kom der 2 ligeså tydelige streger  

ej hvor dejligt for dig!

havde du haft smidt pillerne i noget tid eller hvordan?

Anmeld

26. marts 2012

mth1987

Håber ikk det gør noget for ts at jeg lige blander mig. Har selv et "dilemma" stoppede på piller for to mdr siden mener jeg og har stadig ikk fået mens, havde sex dagen efter jeg skulle have haft taget hul på en ny pakke hvis jeg foresat på dem og det er den eneste gang vi havde ubeskyttet sex. (ønsker ikk børn pt men vil ikk fortsætte på piller) jeg kan ikk huske hvor jeg helt præcis sidst havde mens men mener at det er ca de to mdr siden. Testede i dag negativ (på aften urin) er der nogle der har været i samme båd?

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Min søn er heller ikke planlagt, men stadig et ønskebarn. Det er bare endt med at jeg står selv med ham.

Men hvis det ikke er planlagt hvis du er gravid, hvorfor har du så smidt pillerne ?

det er jeg da ked af at hører

men uanset om man står selv eller sammen med en,
så er ens barn jo et mirakel!

- jamen min kæreste og jeg ville ikke have noget imod at blive gravide, så vi besluttede at jeg lagde dem, og så måtte vi se hvad der skete  men regnede selvfølgelig ikke med at det sker så hurtigt, derfor er det en dejlig men ikke planlagt overraskelse hvis det skulle være tifældet

Anmeld

26. marts 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

det er jeg da ked af at hører

men uanset om man står selv eller sammen med en,
så er ens barn jo et mirakel!

- jamen min kæreste og jeg ville ikke have noget imod at blive gravide, så vi besluttede at jeg lagde dem, og så måtte vi se hvad der skete  men regnede selvfølgelig ikke med at det sker så hurtigt, derfor er det en dejlig men ikke planlagt overraskelse hvis det skulle være tifældet

Tak, men det skal du ikke være. Min søn's far er bestemt ikke klar til at blive far. Så det er bedst for os alle indtil videre, men håber da at han bliver klar.

Okay, så er det nemmere for mig at forstå

Men det skal nok komme hvis det ikke kommer nu

Anmeld

27. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

ej hvor dejligt for dig!

havde du haft smidt pillerne i noget tid eller hvordan?

skulle have haft hentet pillerne på apoteket i december 2010 , men det glemte jeg, informerede så min kæreste om at jeg altså ikke var på piller, fik så min mens den week hvor juleaften var men kunne ikke gøre så meget når alt var lukket og så så jeg ikke mere til min mens , testede først positiv i februar 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.