Testede negativ, men ingen menstruation? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Anonym trådstarter

meget glad for jeres respons!

- det i siger med at kroppen skal vænne sig til at ppillerne ikke er der mere har jeg nemlig også hørt rigtig mange gange,

men det der gør mig nysgerrig er, at sidste gang jeg valgte at ligge dem, der fik jeg min menstruation ca samme dag efterfølgende som da jeg tog pillerne.

(efter det vaglte jeg så at starte på dem igen efter lidt tid)

men det kan måske ændre sig fra gang til gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg håber selvfølgelig for dig, at du er gravid 

Mit spørgsmål går dog på: Hvordan ved du, at du er gået over tid? Din cyklus har været kunstigt styret i lang tid, og når man bløder på p-piller, så er det jo ikke dine egne hormoner, der giver blødning med stabile mellemrum, det er pillerne - så basalt set, så kan du jo sagtens have en cyklus på f.eks. 33 dage, og dermed er du ikke over tid? 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Det kan være fordi at du lige har smidt dine ppiller at den ikke er kommet. Men den kan stadig vise negativ selvom at man er gravid. Mine de første 6 viste negativ, den 7. viste positiv. Jeg krydser for en lille spire derinde, men glæd dig ikke for meget. Man kan blive skuffet meget efter ppiller er blevet smidt. Men test igen om en uges tid, hvis den ikke er kommer

hvor langt fra din menstruation var du da du testede positiv?

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg håber selvfølgelig for dig, at du er gravid 

Mit spørgsmål går dog på: Hvordan ved du, at du er gået over tid? Din cyklus har været kunstigt styret i lang tid, og når man bløder på p-piller, så er det jo ikke dine egne hormoner, der giver blødning med stabile mellemrum, det er pillerne - så basalt set, så kan du jo sagtens have en cyklus på f.eks. 33 dage, og dermed er du ikke over tid? 

det har jeg slet ikke tænkt over, det kan du da egentlig have ret i

det der fik mig til at tænke var bare at det var på den her tid jeg plejede da jeg tog pillerne, og har haft fuldstændig de symptomer jeg plejer, så derfor gik jeg udfra at den ville komme en af de nærmeste dage

- og så også pga. sidste gang jeg stoppede på pillerne, da den kom faktisk samme dag som den plejede

Anmeld

26. marts 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

hvor langt fra din menstruation var du da du testede positiv?

Det er svært at sige. Men ca. 2 måneder fra en hel mens. Jeg havde en mere, men det var kun plet blødning, så er ikke sikker på hvilken der er talt efter. Men 1-2 måneder. Min veninde har lige testet positiv 10 dage over hendes mens. Så det er meget forskelligt. Nogen tester positiv et par dage efter. Det kommer an på hvor hurtigt ens HCG tal det stiger.

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Det er svært at sige. Men ca. 2 måneder fra en hel mens. Jeg havde en mere, men det var kun plet blødning, så er ikke sikker på hvilken der er talt efter. Men 1-2 måneder. Min veninde har lige testet positiv 10 dage over hendes mens. Så det er meget forskelligt. Nogen tester positiv et par dage efter. Det kommer an på hvor hurtigt ens HCG tal det stiger.

ja det var også det jeg kunne læse mig frem til

så må jeg teste igen om et par dage og imellem tiden krydse fingre!

Anmeld

26. marts 2012

Kris89

her smed jeg pillerne - fik min mens 28 dage efter, men herefter gik der 3 mdr. før jeg så skyggen af mens...

altså den første cyklus var styret af pillerne og herefter skulle kroppen selv finde ud af det.

den kan selvf. være der... men du skal nok ikke satse aaalt for meget...

Anmeld

26. marts 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

ja det var også det jeg kunne læse mig frem til

så må jeg teste igen om et par dage og imellem tiden krydse fingre!

God ide. Jeg skal nok hjælpe med at krydse fingre

Du må lige kommer med en up-date

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

God ide. Jeg skal nok hjælpe med at krydse fingre

Du må lige kommer med en up-date

hehe, tusind tak

det ville godtnok ikke være planlagt,
men en dejlig overraskelse!

- jow det skal jeg gøre

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

her smed jeg pillerne - fik min mens 28 dage efter, men herefter gik der 3 mdr. før jeg så skyggen af mens...

altså den første cyklus var styret af pillerne og herefter skulle kroppen selv finde ud af det.

den kan selvf. være der... men du skal nok ikke satse aaalt for meget...

neej satser heller ikke for meget

men hvis det bliver som dit, så kunne det da være lækkert med et par måneder uden at bløde :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.