Testede negativ, men ingen menstruation? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle søde piger derude

jeg fik min menstruation som sædvaneligt i sidste måned, og valgte derefter at ligge ppillerne på hylden.

det er nu dagen hvor jeg skulle have min menstruation, men den er ikke kommet, og ingen tegn på den so far..

da det gik op for mig at jeg var sent på den, købte jeg i spænding en test, men den var negativ.

kan jeg godt være gravid selvom den var negativ, og når nu jeg næsten lige har smidt pillerne??

mvh en der egentlig gerne ville have en bette baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

jeg fik min menstruation som sædvaneligt i sidste måned, og valgte derefter at ligge ppillerne på hylden.

det er nu dagen hvor jeg skulle have min menstruation, men den er ikke kommet, og ingen tegn på den so far..

da det gik op for mig at jeg var sent på den, købte jeg i spænding en test, men den var negativ.

kan jeg godt være gravid selvom den var negativ, og når nu jeg næsten lige har smidt pillerne??

Ja, du kan godt være gravid, selvom den viser negativ.
Og da du har smidt pillerne, skal du ikke regne med en 28 dage cyklus. Der kan gå mdr, før den er regelmæssig, men jeg krydser da fingre for dig

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Ja, du kan godt være gravid, selvom den viser negativ.
Og da du har smidt pillerne, skal du ikke regne med en 28 dage cyklus. Der kan gå mdr, før den er regelmæssig, men jeg krydser da fingre for dig

uhh, det kunne være en dejlig overraskelse!

men måske er jeg også lidt tidlig på den.

hvornår vil du anbefale at jeg tester igen?

Anmeld

26. marts 2012

Jenie

Hejsa

Umiddelbart tror jeg bare din krop lige skal finde sin egen cyklus efter den har været styret af p pillerne ihvertfald når du har testet negativ. men test igen om nogle dage hvis den stadig ikke har vist sig

Anmeld

26. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

uhh, det kunne være en dejlig overraskelse!

men måske er jeg også lidt tidlig på den.

hvornår vil du anbefale at jeg tester igen?

Smiler.... jeg er ikke den der selv tester, men jeg har under flere af mine graviditeter, fået taget en negativ test hos lægen, hvor jeg kom 1 gang om ugen i flere uger, for at teste inden den viste positiv

Og så er mange læger så dygtige, at de kan se det ved en gyn. undersøgelse, da man ændrer farve dernede

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Smiler.... jeg er ikke den der selv tester, men jeg har under flere af mine graviditeter, fået taget en negativ test hos lægen, hvor jeg kom 1 gang om ugen i flere uger, for at teste inden den viste positiv

Og så er mange læger så dygtige, at de kan se det ved en gyn. undersøgelse, da man ændrer farve dernede

jaa okay

det underlige er bare at jeg har haft alle symtomerne til mensruation som jeg plejer, så fik da lidt kriller i maven da jeg så opdagede at den skulle være kommet idag

Anmeld

26. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

jaa okay

det underlige er bare at jeg har haft alle symtomerne til mensruation som jeg plejer, så fik da lidt kriller i maven da jeg så opdagede at den skulle være kommet idag

Jeg havde dengang også mens smerter - troede jeg
Måske lidt ekstra ondt og brændende fornemmelse i lænden, men ellers troede jeg min mens var på vej

Så krydser fingre

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg havde dengang også mens smerter - troede jeg
Måske lidt ekstra ondt og brændende fornemmelse i lænden, men ellers troede jeg min mens var på vej

Så krydser fingre

nårh jamen så er der jo håb for mig

kan slet ik vente med at se om den næste test viser to streger

tusind tak!

Anmeld

26. marts 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Det kan være fordi at du lige har smidt dine ppiller at den ikke er kommet. Men den kan stadig vise negativ selvom at man er gravid. Mine de første 6 viste negativ, den 7. viste positiv. Jeg krydser for en lille spire derinde, men glæd dig ikke for meget. Man kan blive skuffet meget efter ppiller er blevet smidt. Men test igen om en uges tid, hvis den ikke er kommer

Anmeld

26. marts 2012

Jenie

Anonym skriver:

nårh jamen så er der jo håb for mig

kan slet ik vente med at se om den næste test viser to streger

tusind tak!

krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.