Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tildes mor skriver: Han hopper, danser og springer rundt af glæde - han kom lige forbi for lidt siden sammen med Tilde... PÅ CYKEL (i de år vi har været sammen har jeg set ham cykle én gang) og med rundstykker og snegle så vi har morgenhygget på sygehuset
Han hopper, danser og springer rundt af glæde - han kom lige forbi for lidt siden sammen med Tilde... PÅ CYKEL (i de år vi har været sammen har jeg set ham cykle én gang) og med rundstykker og snegle så vi har morgenhygget på sygehuset
Hvor fedt og kæmpe stort tillykke, kan godt forstå du er lidt chokeret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tildes mor skriver: Jeg har lige været på toilettet .. og der var blod både på papiret og i trusserne ... Tror i det er en SA? Hvad skal jeg gøre piger? Er simpethen så knust Er kun 5+0 i dag, men det er simpelthen så ønsket en graviditet.
Jeg har lige været på toilettet .. og der var blod både på papiret og i trusserne ... Tror i det er en SA?
Hvad skal jeg gøre piger?
Er simpethen så knust
Er kun 5+0 i dag, men det er simpelthen så ønsket en graviditet.
whattt? trillinger ... Har i tvillinger eller noget i familien ? og har du været i nogen form for barnløsheds behandling ?
Tildes mor skriver: Jeg faldt sammen inde ved ham pga. smerter og kunne ikke komme op igen så blev indlagt med besked om at jeg nok først kommer hjem fredag hvis ikke senere.. Derudover sendte de mig til en virkelig akut scanning da blodet begyndte at rende ned af mine ben - de fortalte at jeg nok ikke skulle regne med at se noget hjerte blink da jeg ikke var langt nok henne i følge mine egne beregninger. Min tvært i mod.. jeg er 6+2 idag ... og med trillinger.. Blødningen er stoppet, men vi ved endnu ikke hvad den skyldtes og det samme gælder de tilbagevendende smerter
Jeg faldt sammen inde ved ham pga. smerter og kunne ikke komme op igen så blev indlagt med besked om at jeg nok først kommer hjem fredag hvis ikke senere..
Derudover sendte de mig til en virkelig akut scanning da blodet begyndte at rende ned af mine ben - de fortalte at jeg nok ikke skulle regne med at se noget hjerte blink da jeg ikke var langt nok henne i følge mine egne beregninger.
Min tvært i mod.. jeg er 6+2 idag ... og med trillinger..
Blødningen er stoppet, men vi ved endnu ikke hvad den skyldtes og det samme gælder de tilbagevendende smerter
Ej, hvor VILDT.
Stort tillykke!
Må jeg spørge om det er naturligt, eller har du været i behandling? Du undlader bare at svare, hvis det ikke vedkommer mig.
Sikken et dejligt indlæg at læse! tillykke tillykke, ma ved næsten ikke hvad man skal skrive
Held og lykke med ALLE de dejlige børn,
Det er en god mand du har dig der
Det var da helt vildt . Noget af en drejning det hele pludselig tog. Tillykke med de gode nyheder og pas godt på dig selv og de tre små i maven.
Ejj hvor fantastisk at læse !!! man bliver jo helt gald hehe
først en mulig abort og så næste dag man læser er der TRILLINGER !!!
Kæmpe tillykke med de små pus må det hele forløbe godt og held og lykke med det
Hvor er det da bare stort Kæmpe tillykke og håber snart at du kommer hjem til din lille familie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128