Åh nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.928 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Tildes mor

Jeg har lige været på toilettet .. og der var blod både på papiret og i trusserne ... Tror i det er en SA?

Hvad skal jeg gøre piger?

Er simpethen så knust 

Er kun 5+0 i dag, men det er simpelthen så ønsket en graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Gaia

Det jeg ked af at høre. Hvor meget blod taler vi om? Kunne ske godt tyde på at ægget ikke har sat sig fast/ gået til grunde. Men det behøver det jo ikke. Nogle har lidt blødning der hvor de skulle have haft mens. Så måske det er det? Vil nok se tiden an

Anmeld

26. marts 2012

Frejasen

Tildes mor skriver:

Jeg har lige været på toilettet .. og der var blod både på papiret og i trusserne ... Tror i det er en SA?

Er simpethen så knust 

Har du smerter? Og hvad farve har blodet?

Mange bløder i starten af grav. Som regel er blodet mørkt, men jeg selv blødte en del frisk blod i starten ca uge 5-6 og min datter er idag 1 1/2

Krydser for det ikke er sa der er igang

Anmeld

26. marts 2012

Tildes mor

Gaia skriver:

Det jeg ked af at høre. Hvor meget blod taler vi om? Kunne ske godt tyde på at ægget ikke har sat sig fast/ gået til grunde. Men det behøver det jo ikke. Nogle har lidt blødning der hvor de skulle have haft mens. Så måske det er det? Vil nok se tiden an

Puha, det er lidt svært at bedømme synes jeg ... større end en 5er men mindre end en 50er .. aner ikke hvad jeg kan sige der passer med 

Anmeld

26. marts 2012

Tildes mor

Frejasen skriver:

Har du smerter? Og hvad farve har blodet?

Mange bløder i starten af grav. Som regel er blodet mørkt, men jeg selv blødte en del frisk blod i starten ca uge 5-6 og min datter er idag 1 1/2

Krydser for det ikke er sa der er igang

Jeg har mens lignende smerter - bare MEGET værre 

Det i trusserne var lidt brunligt mens det på papiret var meget frisk i det 

Anmeld

26. marts 2012

Aprilmor11

Tildes mor skriver:

Er simpethen så knust 

Jeg blødte også lidt i starten og havde mange kramper, memnn jeg har i dag en dejlig dreng på næsten 11 måneder.

Men min første gravviditet blødte jeg lidt og fil en SA, uden smerter Hvis du er usikker så kan du ringe til lægevagten. Håber st det hele ser fint ud. Jeg krdser for at det IKKE er en SA

Anmeld

26. marts 2012

Fenja09

Det er jo svært at sige, om det er ubetydeligt eller om det er alvorligt, men jeg blødte også tidligt i min graviditet og jeg har en datter på 7 mdr idag. Håber bestemt ikke at det er noget slemt

/Fenja

Anmeld

26. marts 2012

Tildes mor

Har ringet til lægevagten nu, og han vil gerne se mig derinde om en times tid - han sagde dog også at han ikke ligefrem er den bedste til sådan noget så han ville lige ringe over på gynækologisk afdeling og høre om der var nogen der havde tid til at jeg kom derover og om det overhovedet kunne betale sig jeg kom når jeg kun var 5 uger henne og så ville han ringe tilbage...

Anmeld

26. marts 2012

Gaia

Tildes mor skriver:

Har ringet til lægevagten nu, og han vil gerne se mig derinde om en times tid - han sagde dog også at han ikke ligefrem er den bedste til sådan noget så han ville lige ringe over på gynækologisk afdeling og høre om der var nogen der havde tid til at jeg kom derover og om det overhovedet kunne betale sig jeg kom når jeg kun var 5 uger henne og så ville han ringe tilbage...

Hvad sagde vagtlægen? 

Anmeld

26. marts 2012

l.kjoeller

Tildes mor skriver:

Er simpethen så knust 

Min sa startede med brunt udflåd som blev mens agtig. kender flere der har blødt hvor det endte godt men kontakt din læge så han kan skaffe dig en skanding når du er 6+0. krydser hvad krydres kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.