Åh nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Tildes mor

Gaia skriver:

Hvad sagde vagtlægen? 

Jeg faldt sammen inde ved ham pga. smerter og kunne ikke komme op igen så blev indlagt med besked om at jeg nok først kommer hjem fredag hvis ikke senere..

Derudover sendte de mig til en virkelig akut scanning da blodet begyndte at rende ned af mine ben - de fortalte at jeg nok ikke skulle regne med at se noget hjerte blink da jeg ikke var langt nok henne i følge mine egne beregninger.

Min tvært i mod.. jeg er 6+2 idag ... og med trillinger..

Blødningen er stoppet, men vi ved endnu ikke hvad den skyldtes og det samme gælder de tilbagevendende smerter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Frejasen

Tildes mor skriver:

Jeg faldt sammen inde ved ham pga. smerter og kunne ikke komme op igen så blev indlagt med besked om at jeg nok først kommer hjem fredag hvis ikke senere..

Derudover sendte de mig til en virkelig akut scanning da blodet begyndte at rende ned af mine ben - de fortalte at jeg nok ikke skulle regne med at se noget hjerte blink da jeg ikke var langt nok henne i følge mine egne beregninger.

Blødningen er stoppet, men vi ved endnu ikke hvad den skyldtes og det samme gælder de tilbagevendende smerter 

Jamen du godeste da. Jubiiiii Det er da fantastisk.

Måske har der været fire. Jeg blødte også engang hvor der havde været tvillinger men så udstødte kroppen den ene. De kunne se en tom blommesæk.

Hvordan har du det? Kan forestille mig du nok er lidt chokeret??

Anmeld

27. marts 2012

Frejasen

Tildes mor skriver:

Selvfølgelig er det ikke fantastisk med smerterne. dem håber jeg du slipper for fremover

Anmeld

27. marts 2012

Tildes mor

Frejasen skriver:

Jamen du godeste da. Jubiiiii Det er da fantastisk.

Måske har der været fire. Jeg blødte også engang hvor der havde været tvillinger men så udstødte kroppen den ene. De kunne se en tom blommesæk.

Hvordan har du det? Kan forestille mig du nok er lidt chokeret??

Ja det kan godt tænkes, det lå jeg også og tænkte lidt på .. puha, ka lige se det for mig - 3 små nyfødte og så en pige på 5 ... hold da op 

Jeg er i utrolig stort chok, ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv - sidder og kigger den ene hjemmeside efter den anden for at finde en bil, en klapvogn, en barnevogn alt det der store noget vi nu bliver nødt til at ha

Anmeld

27. marts 2012

Frejasen

Tildes mor skriver:

Ja det kan godt tænkes, det lå jeg også og tænkte lidt på .. puha, ka lige se det for mig - 3 små nyfødte og så en pige på 5 ... hold da op 

Jeg er i utrolig stort chok, ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv - sidder og kigger den ene hjemmeside efter den anden for at finde en bil, en klapvogn, en barnevogn alt det der store noget vi nu bliver nødt til at ha

Ja jeg kan godt forstå dig. Man gør sig frygtelig mange tanker. Kan også forestille mig du tænker på din lille pige som pludselig skal dele jer med tre.

Men prøv at tage det roligt. Bil, klapvogn, barnevogn mm er der god tid til at finde.

Det første du skal finde er dig selv og glæden over alt det liv du bærer på. Du vil blive fulgt nøje i din graviditet og mit råd er: Nyd det.

Jeres datter har heldigvis en alder hvor hun kan inddrages i tingene og hjælpe mor og far

Jeg ønsker dig stort tillykke

Anmeld

27. marts 2012

JonTri

WOW stort tredobbelt tillykke... vildt at du troede du skulle indstille dig på abort og nu TRILLINGER

Hvad siger manden til det?

Anmeld

27. marts 2012

Tildes mor

JonTri skriver:

WOW stort tredobbelt tillykke... vildt at du troede du skulle indstille dig på abort og nu TRILLINGER

Hvad siger manden til det?

Han hopper, danser og springer rundt af glæde - han kom lige forbi for lidt siden sammen med Tilde... PÅ CYKEL (i de år vi har været sammen har jeg set ham cykle én gang) og med rundstykker og snegle så vi har morgenhygget på sygehuset 

Anmeld

27. marts 2012

Gaia

Tildes mor skriver:

Wow trillinger!!  Håber de små pus bliverr hvor de skal? I hverrt fald stort tillykke og jeg krydser alt hvad krydses kan for at det hele bliver ok. Skønt at din mand sådan kommer cyklende ud med snegle og rundstykker

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Ejjj stort tillykke:-) Stort når man nu er bange for at miste den ene, så "får" man lige to ekstra;-) ;-) Krydser hvad krydses kan, for i alle har det godt;-) kram

Anmeld

27. marts 2012

4xGreve

Ihhhh hvor stort.. Kæmpe tillykke herfra  For at alt går godt og er om det skal være... Nyd det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.