(juni) Hvor langt er i nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

vanessa

Jo tak.....tanja....og endnu engang tillykke med prinsen han er kær....
Håber han er nem.....
Har fuldt meget med i din graviditet især den ventetid du gik igennem.
Jeg har dog noget tid endnu....pu-ha det hårdt....men det er jo min sidste gang.
Så må prøve at nyde det....
Det bliver næstved jeg skal føde hende...for vi flytter i næste mdr.

vanessa
29+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Mca<3

vanessa skriver:

Jo tak.....tanja....og endnu engang tillykke med prinsen han er kær....
Håber han er nem.....
Har fuldt meget med i din graviditet især den ventetid du gik igennem.
Jeg har dog noget tid endnu....pu-ha det hårdt....men det er jo min sidste gang.
Så må prøve at nyde det....
Det bliver næstved jeg skal føde hende...for vi flytter i næste mdr.

vanessa
29+1

Uha han er dejlig og super nem ,,,
Det var også min sidste gang og hold op hvor er det trist at tænke på ...
NYD det og tiden derefter Hold op tiden går stærkt .. Elsker at være baby mor ,,,,

Ja læste godt at du skulle flytte .. Hillerød fødegang var ellers kanon

Anmeld

27. april 2009

nerland

Tillykke med den lille dreng.
Jeg er 40+1. Håber snart at bebsen vil ud. Er ved at være pænt træt af min mor som ringer mindst en gang om dagen og spørger om der er ved at ske noget. Jeg har ellers ikke haft humørsvingninger hele graviditeten, men det har jeg i den grad nu og snerre desværre lidt af min mor når hun ringer... Lidt lige som dagen før jeg normalt får mens. Jeg håber det er et tegn.

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

nerland skriver:

Tillykke med den lille dreng.
Jeg er 40+1. Håber snart at bebsen vil ud. Er ved at være pænt træt af min mor som ringer mindst en gang om dagen og spørger om der er ved at ske noget. Jeg har ellers ikke haft humørsvingninger hele graviditeten, men det har jeg i den grad nu og snerre desværre lidt af min mor når hun ringer... Lidt lige som dagen før jeg normalt får mens. Jeg håber det er et tegn.

Hej..

Jeg gik 14 dage over med min den første og jeg kan kun nikke genkendende til det du der skriver.. -vi overvejede faktisk af samme grund at holde denne terminsdato hemmelig, men valgte ikke at gøre det, men regner alligevel med at gå over denne gang også, men tror så også at det bliver noget andet, netop fordi vi forventer det og ikke som sidst troede ungen poppede ud på terminsdato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.