(juni) Hvor langt er i nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. april 2009

SaNiNa

Jeg er 31 + 2 idag og har 61 dage tilbage til termin...
Syntes tiden går alt for langsom, men ønsker heller ikke han kommer før tid...

Hvor langt er i nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

vanessa

Hey...jeg er 27+5....fylder godt i landskabet nu....men tiden går stadig alt for langsomt..pu-ha...
Det er også blivet meget hårdt at gøre de små daglige ting ..nu..
Bare at gå en tur kan jeg kun klare en time....så det ikke sjovt...
Jeg synes der er langt tid til jeg skal føde....termin den.28 juni....håber ikke jeg går over tiden...men så må vi jo tage det med også...

Anmeld

5. april 2009

Louise85

Jeg er 30+3 og har 67 dage tilbage:-)

Jeg synes efterhånden tiden snegler sig afsted, men alligevel når jeg tænker tilbage synes jeg ikke det er ret lang tid siden jeg testede positivt. Nu kan det bare ikke gå hurtig nok, nu vil jeg bare have ham ud så jeg kan se ham:-)

Jeg har termin 11 juni, men ja vi går jo sikkert over tid!!!.... (bare det ikke er 14 dage over tid, så bliver jeg GAL ) Selvom han gerne må komme en uge før tid:-)

Anmeld

5. april 2009

Stumpen

28+2 hedder det vist her.. Jeg synes så at tiden går kanon stærk denne gang

Anmeld

5. april 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

Hey...jeg er 27+5....fylder godt i landskabet nu....men tiden går stadig alt for langsomt..pu-ha...
Det er også blivet meget hårdt at gøre de små daglige ting ..nu..
Bare at gå en tur kan jeg kun klare en time....så det ikke sjovt...
Jeg synes der er langt tid til jeg skal føde....termin den.28 juni....håber ikke jeg går over tiden...men så må vi jo tage det med også...

Har ikke kunne gå mere end 100m ad gangen i flere uger pga bækenløsning... og nu er maven så kommet i vejen så jeg kan heller ikke samle ting op fra gulvet og kæresten griner sådan når jeg forsøger...

forsøger på at lave mavebøjninger, men det går ikke helt så godt mere...

Anmeld

5. april 2009

SaNiNa

Louise85 skriver:

Jeg er 30+3 og har 67 dage tilbage:-)

Jeg synes efterhånden tiden snegler sig afsted, men alligevel når jeg tænker tilbage synes jeg ikke det er ret lang tid siden jeg testede positivt. Nu kan det bare ikke gå hurtig nok, nu vil jeg bare have ham ud så jeg kan se ham:-)

Jeg har termin 11 juni, men ja vi går jo sikkert over tid!!!.... (bare det ikke er 14 dage over tid, så bliver jeg GAL ) Selvom han gerne må komme en uge før tid:-)

Jeg tror osse jeg gå overtid... har ikke meget lyst, men vil heller ikke have han kommer for tidlig da han ikke er så stor...

Anmeld

5. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Jeg synes så at tiden går kanon stærk denne gang

åh bare det var mig, syntes tiden sig af sted...

Anmeld

5. april 2009

Stumpen

Sanne skriver:

åh bare det var mig, syntes tiden sig af sted...

Jeg ved ikke om det hænger sammen med at jeg er andengangsfødende, for jeg tager generelt denne graviditet noget mere afslappet end sidste gang.. Men om dt generelt er sådan eller om jeg er unormal, det ved jeg ikke

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Jeg ved ikke om det hænger sammen med at jeg er andengangsfødende, for jeg tager generelt denne graviditet noget mere afslappet end sidste gang.. Men om dt generelt er sådan eller om jeg er unormal, det ved jeg ikke

tror helt sikkert at de spiller en rolle, du ved jo hvad der vil "ske", her er jeg jo begynd at tænke meget på selv fødslen og er ved at være lidt bange for den. efter min kære jordemoders udmeldning om hvor ondt det ville gøre, og at jeg nok ville flække... ikke lige så betrykkende

var ellers overhovede ikke bange og vil ikke have smertestillende men lige nu tror jeg bare jeg skal være i fuldnarkose.

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Sanne skriver:

tror helt sikkert at de spiller en rolle, du ved jo hvad der vil "ske", her er jeg jo begynd at tænke meget på selv fødslen og er ved at være lidt bange for den. efter min kære jordemoders udmeldning om hvor ondt det ville gøre, og at jeg nok ville flække... ikke lige så betrykkende

var ellers overhovede ikke bange og vil ikke have smertestillende men lige nu tror jeg bare jeg skal være i fuldnarkose.

Fødslen er en helt anden snak end graviditeten.. Fødslen skal jeg også nok nå at blive nervøs over.. Men tænker ikke over en endnu..

Jeg blev sat i gang med stumpen og to dage efter fødte jeg.. Men havde pressetrang og ikke pressefornemmelse eller omvendt.. Så helt efter bogen var det ikke.. Åbnede mig 6 cm på en halv time og jm sagde at hvis jeg selv gik i gang næste gang skulle jeg nok ikke vente med at tage på sygehuset, så den bemærkning har da skræmt mig lidt, for denne gang kan vi jo ikke bare hoppe ud i bilen og køre, der er jo en mere som skal køres et sted hen...
Jeg sprækkede en hel del -siger de- men hende klovn-lægen som ikke bedøvede mig ordentlig dernede havde ikke skrevet noget i min journal om det..
Jeg vil ikke selv sige at jeg havde en slem fødsel, men med min beretning siger flere at jeg havde en hård fødsel, hvilket også stemmer overens med at jm kaldte mig en gæv pige...

Så mht. fødsel er jeg nok lige så skræmt som jer og den der med "du ved hvornår du har veer" den kan jeg ikke nikke genkendende til, på det punkt er jeg lige så uviden som jer andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.