Sexlivet :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

ej tillykke det er da fedt for jer det her er vores første og vi glæder os bare så meget .. er i uge 34 . termin 12 maj

Det var nu ikke planlagt med nr 2 men vi har meget nemt ved det åbenbart,.:-)
Super fedt, det er jo lige om lidt,. Åh held og lykke, det bliverv en oplevelse for livet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Det var nu ikke planlagt med nr 2 men vi har meget nemt ved det åbenbart,.:-)
Super fedt, det er jo lige om lidt,. Åh held og lykke, det bliverv en oplevelse for livet ;-)

bare i er glade så er det, det vigtigste

Tak må indrømme jeg er ved at være lidt nervøs for det . men ja tror helt bestemt på det er en oplevelse for livet

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

bare i er glade så er det, det vigtigste

Tak må indrømme jeg er ved at være lidt nervøs for det . men ja tror helt bestemt på det er en oplevelse for livet

Det er det bestemt,. var også virkelig nervøs og ja er det da stadig et sted,.

Men jeg valgte alligevel at gennemføre det uden nogen form for smertestillende, og jeg anbefalder det virkeligt,.!
Hehe, lyder skrammende jeg gør det spicelt når jeg ikke har prøvet det andet,. men jeg fik hele oplevelsen og det betød alt

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Det er det bestemt,. var også virkelig nervøs og ja er det da stadig et sted,.

Men jeg valgte alligevel at gennemføre det uden nogen form for smertestillende, og jeg anbefalder det virkeligt,.!
Hehe, lyder skrammende jeg gør det spicelt når jeg ikke har prøvet det andet,. men jeg fik hele oplevelsen og det betød alt

er det fordi så kan du mærke veerne hele vejen igennem at du ville uden smertestillende ? har ingen forstand på det nemlig

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

er det fordi så kan du mærke veerne hele vejen igennem at du ville uden smertestillende ? har ingen forstand på det nemlig

Jamen min beslutning gik entelig på det fordi jeg følte jeg ville være mere med i det hele, og det er jo naturligt så tænkte at det kunne jeg sagtens, og pga alle de følger der kan være med både det ene og det andet,.!
men tænkte også at det måske var første og sidste gang, så ville jeg opleve det fuldt ud,.!
Jo det gjorde ondt men jeg kunne ikke gøre det igen hvis jeg skulle have noget mod smerterne,.!

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Jamen min beslutning gik entelig på det fordi jeg følte jeg ville være mere med i det hele, og det er jo naturligt så tænkte at det kunne jeg sagtens, og pga alle de følger der kan være med både det ene og det andet,.!
men tænkte også at det måske var første og sidste gang, så ville jeg opleve det fuldt ud,.!
Jo det gjorde ondt men jeg kunne ikke gøre det igen hvis jeg skulle have noget mod smerterne,.!

det synes jeg er flot gjort .. men det er også skide svært for mig at sætte mig ind i fordi jeg aldrig har prøvet det .. men er faktisk glad for at høre din mening så kan jeg jo tænke lidt over den

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

det synes jeg er flot gjort .. men det er også skide svært for mig at sætte mig ind i fordi jeg aldrig har prøvet det .. men er faktisk glad for at høre din mening så kan jeg jo tænke lidt over den

Velbekomme :-)
held og lykke med fødslen, håber alt kommer til at gå godt

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Velbekomme :-)
held og lykke med fødslen, håber alt kommer til at gå godt

Tak og i lige måde selvom du har prøvet det

Anmeld

29. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

Tak og i lige måde selvom du har prøvet det

Takker :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.