Sexlivet :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger ..

Håber i kan hjælpe mig da jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal forholde mig til det her.

Sagen er den at min kæreste har sagt at jeg "føles" anderledes forneden når vi dyrker sex, som om der er blevet lidt mere plads stadig uden at være et bundløs hul.

også er det jeg tænker om det evt kunne være fordi jeg er ved at åbne mig eller bare blevet lidt slap af graviditeten. er i uge 34 .

Har plukveer men ingen smerter så jeg kan ikke selv mærke at noget er "galt" hvis man kan sige det sådan ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej piger ..

Håber i kan hjælpe mig da jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal forholde mig til det her.

Sagen er den at min kæreste har sagt at jeg "føles" anderledes forneden når vi dyrker sex, som om der er blevet lidt mere plads stadig uden at være et bundløs hul.

også er det jeg tænker om det evt kunne være fordi jeg er ved at åbne mig eller bare blevet lidt slap af graviditeten. er i uge 34 .

Har plukveer men ingen smerter så jeg kan ikke selv mærke at noget er "galt" hvis man kan sige det sådan ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Tænker at det da nok er meget normalt når bækken og sådan giver sig for at lave plads til baby der jo stadig vokser 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tænker at det da nok er meget normalt når bækken og sådan giver sig for at lave plads til baby der jo stadig vokser 

ved det virkelig ikke.. ved da godt at det er sådan nogle ting der sker når man får barn osv så det kommer ikke som et chok for mig men det havde jeg først regnet med skete efter fødslen.

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

ved det virkelig ikke.. ved da godt at det er sådan nogle ting der sker når man får barn osv så det kommer ikke som et chok for mig men det havde jeg først regnet med skete efter fødslen.

Træner du for at holde bækkenbunden i form? Knibeøvelser og sådan?

Hvis ikke kunne det måske hjælpe på problemet

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Træner du for at holde bækkenbunden i form? Knibeøvelser og sådan?

Hvis ikke kunne det måske hjælpe på problemet

har lidt problemer med at finde ud af hvordan man 100% gør

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja så kan jeg godt se det er et problem Det er faktisk heller ik så nemt at forklare sådan uden at vise det..

Jeg ville snakke med lægen, det må snart være tid til din 3. graviditetsundersøgelse? Ellers ville jeg spørge min jm om hun vil vise eller forklare det Og så er det jo bare i gang.. Det skulle give en nemmere fødsel med en trænet bund så det er dobbelt op på bonus

Anmeld

26. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

Bare klem ballerne sammen og hold inde noget tid, også en masse gange i træk

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja så kan jeg godt se det er et problem Det er faktisk heller ik så nemt at forklare sådan uden at vise det..

Jeg ville snakke med lægen, det må snart være tid til din 3. graviditetsundersøgelse? Ellers ville jeg spørge min jm om hun vil vise eller forklare det Og så er det jo bare i gang.. Det skulle give en nemmere fødsel med en trænet bund så det er dobbelt op på bonus

var til min sidste lægeundersøgelse i uge 32 . men skal snart til jm så må snakke med hende om det ..

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Bare klem ballerne sammen og hold inde noget tid, også en masse gange i træk

Tak må jeg prøve på så .. det er vel aldrig for sent at begynde på dem ?

Anmeld

26. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

Tak må jeg prøve på så .. det er vel aldrig for sent at begynde på dem ?

Nej
Hehe, jeg er heller ikke altid god til lige og huske dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.