Sexlivet :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

baby012

Anonym skriver:

Hej piger ..

Håber i kan hjælpe mig da jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal forholde mig til det her.

Sagen er den at min kæreste har sagt at jeg "føles" anderledes forneden når vi dyrker sex, som om der er blevet lidt mere plads stadig uden at være et bundløs hul.

også er det jeg tænker om det evt kunne være fordi jeg er ved at åbne mig eller bare blevet lidt slap af graviditeten. er i uge 34 .

Har plukveer men ingen smerter så jeg kan ikke selv mærke at noget er "galt" hvis man kan sige det sådan ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

hmm, tror ikke det skyldes graviditeten, normalt bliver man jo mere stram forneden fordi at slimhinderne hæver op. var også min kærestes oplevelse, at jeg blev mere stram.. 

husker du dine knibeøvelser ?? ellers kan det nemt være der problemet ligger.. 

hvis du var ved at udvide dig ville du have udvidelses veer, og tro mig, så er man ikke i tvivl.. jeg kunne ikke stå op uden at holde fat i noget da de kom.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Nej
Hehe, jeg er heller ikke altid god til lige og huske dem

er virkelig så dårlig til dem men øvelse gør vel mester håber jeg da..

Men hvornår laver du dem ? mens du ser tv eller står og laver noget ?

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

hmm, tror ikke det skyldes graviditeten, normalt bliver man jo mere stram forneden fordi at slimhinderne hæver op. var også min kærestes oplevelse, at jeg blev mere stram.. 

husker du dine knibeøvelser ?? ellers kan det nemt være der problemet ligger.. 

hvis du var ved at udvide dig ville du have udvidelses veer, og tro mig, så er man ikke i tvivl.. jeg kunne ikke stå op uden at holde fat i noget da de kom.. 

ved det virkelig ikke .. må prøve med knibeøvelser og se om det kan hjælpe det på vej ...

Ved slet ikke hvordan det føles det er mit første barn nemlig så er helt ny i det her.

Anmeld

26. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

er virkelig så dårlig til dem men øvelse gør vel mester håber jeg da..

Men hvornår laver du dem ? mens du ser tv eller står og laver noget ?

det er forskælligt, kan sågar komme i tanke om dem på indkøb, og det gode ved det er jo at folk ikke kan se du gør det :-)

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

det er forskælligt, kan sågar komme i tanke om dem på indkøb, og det gode ved det er jo at folk ikke kan se du gør det :-)

Hehe det var et sjovt tidspunkt at komme i tanke om det men bare det bliver gjort

Anmeld

27. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

Hehe det var et sjovt tidspunkt at komme i tanke om det men bare det bliver gjort

ja heh :-)
Det er det vigtigste,.
og tillykke med graviditeten ;-)

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

ja heh :-)
Det er det vigtigste,.
og tillykke med graviditeten ;-)

er du også gravid?

tak skal du have selvom det snart er slut

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

er du også gravid?

Ja
Er i uge 24 :-) Termin 15 Juli
Har så en søn på snart 9 mdr, han er fra 20 Juli sidste år hehe,. Så jeg kniber og kniber hehe,.!
Jeg vil ikke risikerer at blive som budding der nede,.!

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

er du også gravid?

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Ja
Er i uge 24 :-) Termin 15 Juli
Har så en søn på snart 9 mdr, han er fra 20 Juli sidste år hehe,. Så jeg kniber og kniber hehe,.!
Jeg vil ikke risikerer at blive som budding der nede,.!

ej tillykke det er da fedt for jer det her er vores første og vi glæder os bare så meget .. er i uge 34 . termin 12 maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.