Økologi - hvad syntes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Jonatansmor

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Vi har på min skole, i denne uge et projekt om økologi - og vil i den forbindelse høre om I vil hjælpe med at komme med Jeres meninger omkring økologi.

Er I for eller imod økologi?

Har I en skepsis overfor økologi?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Kom gerne med begrundelse

På forhånd tak

Jeg er absolut for økologik (Fik I den? &nbsp

Det smager bedre og det er bonuspoint lige ind på karma-kontoen. Især billig økologi er min favorit.

Min skepsis går på: Myterne om bedre dyreforhold, kontroller med sprøjtegifte og andet snask.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Sifling

Jeg er helt klart også for Økologi! Er opvokset med det, så det er også en helt naturlig ting for mig Så jeg forsøger vidt muligt at købe alt økologisk/biodynamisk, men kan godt have ret mange kampe med kæresten om det, der altid skal have en forklaring på "hvorfor???".. Jeg køber det fordi jeg tror på at det i det lange løb er bedre for mig, min søn, og verden Og så smager det bedre! Køber dog ikke Økologiske æg, som nogle skriver.. Dette skyldes at hønsene ikke har specielt bedre forhold end de ikke økologiske. Køber frilands æg, da det er dem der har det bedst

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Vi har på min skole, i denne uge et projekt om økologi - og vil i den forbindelse høre om I vil hjælpe med at komme med Jeres meninger omkring økologi.

Er I for eller imod økologi?

Har I en skepsis overfor økologi?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Kom gerne med begrundelse

På forhånd tak

Jeg vil ikke sige at jeg er imod økologi, men jeg synes økologi er noget opreklameret fis... 

Anmeld

29. marts 2012

Steph_Laurits

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN PIGER!!

Det kan KUN blive en god fremlæggelse med Jeres store hjælp

Anmeld

29. marts 2012

skønneunger

Jeg er helt klar for, jeg kan slet ikke se hvorfor man kan være imod.... kan forstå hvis man ikke råd til det men ligefrem imod? hvordan kan man være imod noget der er bedre for naturen bedre for fremtiden bedre for sine børns fremtid.

Som sagt er jeg for og vi køber det vi har råd til af øko varer men prisforskellen gør desværre at det ikke bliver til så meget andet end hvis der er et godt tilbud, men så køber jeg til gengæld en masse hvis det er langtidsholdbart

Anmeld

29. marts 2012

skønneunger

Aniteb skriver:

Jeg vil ikke sige at jeg er imod økologi, men jeg synes økologi er noget opreklameret fis... 

Hvordan mener du det er opreklameret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.