Dukan Kuren 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

quindelist

FrkZier skriver:

jeg har ikke kunne finde det der havreklid NOGEN steder, har været i føtex, superbest, spar osv osv /:

Jeg køber det i Metro, og ellers kan du få det i større helsekostforretninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Hold fast..............

Jeg har tabt 800gr det første døgn..

Det giver sgu blod på tanden...

Forresten -synes måske nok at du rager lidt rigeligt til dig med en virus på balancenerven oveni -sådan en havde jeg for 15 år siden, og det var godt nok væmmeligt at være så svimmel hele tiden.

Jeg håber du lige kan få den sparket ud til højre så du kan komme på højkant igen.

Anmeld

27. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Forresten -synes måske nok at du rager lidt rigeligt til dig med en virus på balancenerven oveni -sådan en havde jeg for 15 år siden, og det var godt nok væmmeligt at være så svimmel hele tiden.

Jeg håber du lige kan få den sparket ud til højre så du kan komme på højkant igen.

Jeg synes også klippekortet er brugt..

Håber det ikke varer så længe, har lige hørt om en der har haft det i næsten 1år.. Puha.. Og du har ret, det er mega klamt at have det sådan.. Kaster op af det indimellem.. Føj...

Hvor lang tid havde du det??

Anmeld

27. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes også klippekortet er brugt..

Håber det ikke varer så længe, har lige hørt om en der har haft det i næsten 1år.. Puha.. Og du har ret, det er mega klamt at have det sådan.. Kaster op af det indimellem.. Føj...

Hvor lang tid havde du det??

Jeg husker det som værende meget lang tid -måske ½ år eller sådan noget, men altså det er meget længe siden, så ved ikke hvor troværdig hukommelsen er

Hvad har din læge sagt du skal forvente mht varighed?

Anmeld

27. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Jeg husker det som værende meget lang tid -måske ½ år eller sådan noget, men altså det er meget længe siden, så ved ikke hvor troværdig hukommelsen er

Hvad har din læge sagt du skal forvente mht varighed?

fra 2 dage ti 1år...

Anmeld

27. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

fra 2 dage ti 1år...

ja ok -den besked kan man ikke bruge til så meget....

Håber du så er en af dem hvor det er hurtigt overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.