26+2 <3 Elsker dig, min baby-fis :) 2. Lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej det kan jeg godt forstå - det ville jeg heller ikke turde

Jeg synes bestemt heller ikke det gør noget, så længe det er rent og pænt Købte nogle heldragter fra Holly's igår (af en jeg kender), men de var da brugt, men stadig virkelig flotte Gav 80 kr for begge to

det er skønt for det er jo begrænset hvor meget de kan nå at bruge det når de er så små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Laulund87

Hvor er du fin!

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Hvor er du fin!

Tusind tak

Anmeld

29. marts 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Min fars kæreste anbefalede det godt nok Så det kunne godt være jeg skulle prøve det, for vil helst ikke stå med forstoppelse til fødslen - det gjorde jeg med Lærke og det gjorde at hun slet ikke kom ordentlig ned i mit bækken, så pressefasen blev lidt forsinket med 2 timer 

Uha, sikke da også en omgang

Så er det da i hvert fald noget du må prøve dig frem med. Kan din læge ikke hjælpe? måske ved han/hun hvad der er knapt så hårdt for maven?

Anmeld

29. marts 2012

Nadia&Daniel

AnnaKJ skriver:

Så kom jeg ind i uge 27 

I torsdags var jeg til mit andet lægebesøg - det gik okay, min blodprocent var for lav, så skal virkelig huske det jern og kombinere det med noget der virker mod hård mave 

Det er virkelig trælst at døje sådan med mave pga. det jern, men bliver bare dårlig, hvis ikke jeg tager det.

Og så er der blevet bestilt tid til glukosebelastning - 16. april 

Jeg føler stadig vildt meget tørst hele tiden og det dumme svamp er stadig ikke gået væk

Men ellers var alt andet fint - dejlig at høre hjertelyd på baby 

Idag var jeg på loppemarkedet - fandt helt nyt tøj, stadig med mærke, men selvfølgelig til loppemarkedespriser Yaiii - love it Så fandt en masse Holly's til billige penge

Til sidst får i lige et billed af maven - den er så fin   Og glæder mig bare så meget til Juni

Lige forresten fuldstædig min mave - da jeg var gravid med Laura

Anmeld

29. marts 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Lige forresten fuldstædig min mave - da jeg var gravid med Laura

Var dog uge 35 der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.