AnnaKJ skriver:
Blodprocen
Uh
Kan du fortælle hvad konsekvensen var?
Eeeeeej - jeg glæder mig bare slet ikke! Hun fortalte dog, at de plejer at komme lidt citron i, så det kan være det hjælper lidt 
Ja
Elsker loppemarkedet, lagersalg og al form for udsalg 
Blodprocenten bør være på minimum 7% ved kvinder, som du nok ved. Jeg stoppede med jern i 28. uge og ammede i en måned og var mildt sagt, død træt. Da det blev værre og værre, så slemt at jeg faktisk var mørke blå under øjne efter 11 timers søvn og lagde mig til at sove videre i sofaen. Skulle ind og have P sprøjte, nævnte så hvordan jeg havde det og sygeplejersken tog nogle blodprøver. En halv time efter blev jeg ringet op med beskeden, du skal ned og købe den og den jern, nu. Min blodprocent var på 5,3 %.
D vitamin tager en uge om at blive testet og tallet skal være 85, så ugen efter kommer jeg der ned og sygeplejerske kigger bare på mig og siger "jeg har aldrig oplevet så lavt et tal, så jeg kan godt forstå du var træt, hvis du er startet på jern, så skal du bare tage noget d vitamin, 85 mg (normalt er det daglige behov 5 mg), dit d vitamin tal er 7" du skulle have set ansigt udtrykket på apotek damen, da jeg spurgte om de havde piller med 85 mg d vitamin

det høste er 35 mg, så hun skulle lige være sikkert på hun hørte rigtigt.
Men hvis min blodprocent var under 5, skulle jeg være indlagt og have overvågning af det hele.
Så jeg var sindssyg træt og havde også mange andre sygdomme, da lønmodtageren bliver påvirket, men jeg mærkede ingenting, da jeg var så træt. Desværre har det betydet, at anastasia ikke har fundet nok heller, så hun skal have dobbelt d dråber i dag og mit d vitamin tal er stadig for lavt (det blev opdaget i december).