26+2 <3 Elsker dig, min baby-fis :) 2. Lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Nessie

Hvor er det en flot mave

Øv, at du skal bøvle med de problemer, håber at du finder noget jern, der ikke er så hårdt ved maven.

Da jeg fik glukosebelastningen, skyndte jeg mig bare at hælde det ned, så jeg ikke skulle smage for meget på det og trække pinen ud. Håber at den ikke viser nogle tegn på sukkersyge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave

Øv, at du skal bøvle med de problemer, håber at du finder noget jern, der ikke er så hårdt ved maven.

Da jeg fik glukosebelastningen, skyndte jeg mig bare at hælde det ned, så jeg ikke skulle smage for meget på det og trække pinen ud. Håber at den ikke viser nogle tegn på sukkersyge 

Tak søde

Ja - det er altså lidt trælst, men kunne jo egentlig have sagt mig selv, at jeg ville blive skidt hvis ikke jeg tog mit jern - det var jo derfor jeg skulle starte tidligt i denne graviditet. Men jeg må prøve mig frem

Jeg glæder mig bare slet ikke - og håber virkelig at jeg bare kan få det lynhurtigt ned, så jeg ikke skal stå med det for længe 

Anmeld

26. marts 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Tak søde

Ja - det er altså lidt trælst, men kunne jo egentlig have sagt mig selv, at jeg ville blive skidt hvis ikke jeg tog mit jern - det var jo derfor jeg skulle starte tidligt i denne graviditet. Men jeg må prøve mig frem

Jeg glæder mig bare slet ikke - og håber virkelig at jeg bare kan få det lynhurtigt ned, så jeg ikke skal stå med det for længe 

Har du prøvet Krauterblut? Smager af h....... til flydende (synes jeg),men det fåes også som piller, og det er vist ikke så hårdt for maven.

Held og lykke og hurtigt ned med "drinken", når dagen kommer

Anmeld

26. marts 2012

Kay

nøj den er godt nok fin--- og den er godt nok vokset

ihh elsker også loppemarkeder... glæder mig til næste weekend... der skal jeg afsted og se om der er noget godt til mig eller den lille

Anmeld

26. marts 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hej Anna.

Åh jeg har samme problemr med blodprocenten - min ligger på 6,6 og det er jo alt for lavt. Mit D-vitamintal er på 35 - også for lavt...

Jeg tager jerntabletter og kombinerer med 1-2 magnesia piller dagligt for at forhindre hård mave  (Lægens råd) - og det virker altså!

Det går pludselig stærkt nu, synes du ikke? Har vi egentlig termin samme dato - min er 29. juni.

Vi skal til en vægtscanning på torsdag. Det skyldes, at jeg stadig kaster rigtig meget op og kun har taget 2 kg. på - håber baby har det godt og vokser som den skal.

KRAM til dig,

Line

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Har du prøvet Krauterblut? Smager af h....... til flydende (synes jeg),men det fåes også som piller, og det er vist ikke så hårdt for maven.

Held og lykke og hurtigt ned med "drinken", når dagen kommer

Min fars kæreste anbefalede det godt nok Så det kunne godt være jeg skulle prøve det, for vil helst ikke stå med forstoppelse til fødslen - det gjorde jeg med Lærke og det gjorde at hun slet ikke kom ordentlig ned i mit bækken, så pressefasen blev lidt forsinket med 2 timer 

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nøj den er godt nok fin--- og den er godt nok vokset

ihh elsker også loppemarkeder... glæder mig til næste weekend... der skal jeg afsted og se om der er noget godt til mig eller den lille

Tusind tak  Ja den er vokset en del

Hvor skal du hen til loppemarkedet? Det er bare altid så hyggeligt

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

SØS skriver:

Hej Anna.

Åh jeg har samme problemr med blodprocenten - min ligger på 6,6 og det er jo alt for lavt. Mit D-vitamintal er på 35 - også for lavt...

Jeg tager jerntabletter og kombinerer med 1-2 magnesia piller dagligt for at forhindre hård mave  (Lægens råd) - og det virker altså!

Det går pludselig stærkt nu, synes du ikke? Har vi egentlig termin samme dato - min er 29. juni.

Vi skal til en vægtscanning på torsdag. Det skyldes, at jeg stadig kaster rigtig meget op og kun har taget 2 kg. på - håber baby har det godt og vokser som den skal.

KRAM til dig,

Line

Ja puha - det er altså ikke sjovt når den er for lav, håber sådan jeg kan få det til at virke med jern og måske jeg skulle prøve magnesia. Altså det der husk, movicol og div, det kan jeg bare ikke få ned 

Jo det går mega stærkt Jo vi har begge termin 29. juni

Ej, det er trælst at du bliver ved med at døje  Håber baby vokser som den skal

Vi skal til vækstscanning igen den 20 april, for efter jeg var syg, var baby lidt medtaget og havde ikke helt taget nok på og det havde hun heller ikke til scanning for 10 dage siden - så verdens største baby er hun ikke

Anmeld

26. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Tusind tak  Ja den er vokset en del

Hvor skal du hen til loppemarkedet? Det er bare altid så hyggeligt

I Gilleleje oppe i nordsjælland... sidst jeg var på loppemarked var i starten af december... og der havde vi kun lige fundet ud af jeg var gravid et par dage før... så der turde vi ikke købe noget... men nu leder jeg efter loppemarkeder for sys nemlig ik det gør nokaet at babys ting er brugt...

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

I Gilleleje oppe i nordsjælland... sidst jeg var på loppemarked var i starten af december... og der havde vi kun lige fundet ud af jeg var gravid et par dage før... så der turde vi ikke købe noget... men nu leder jeg efter loppemarkeder for sys nemlig ik det gør nokaet at babys ting er brugt...

Nej det kan jeg godt forstå - det ville jeg heller ikke turde

Jeg synes bestemt heller ikke det gør noget, så længe det er rent og pænt Købte nogle heldragter fra Holly's igår (af en jeg kender), men de var da brugt, men stadig virkelig flotte Gav 80 kr for begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.