"... Du er jo ikke syg?!..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Hvis det virkelig irriterer hende så meget at jeres have ligner et vildnis, så tilbyd hende da at hygge sig med det hårde arbejde mens du selv sidder på terrassen med en kop kaffe og fortæller hvordan du gerne vil have det.... Så kan hun da se du går op i hvordan den ser ud.

Hul i det - hun har da ikke noget at skulle have sagt om hvordan jeres hus og have ser ud - men jeg kan godt forstå det går dig på - specielt med de ekstra hormoner...

LOL!

Laver lige en note til mig selv..
Den skal klart med i talen, som jeg har parat, til den dag jeg tør at gå amok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Rasmine

Årh gud....
Det sgu svært!

Anmeld

6. april 2009

Ny mor

Puha, Tynen, jeg læste dit indlæg forleden og blev faktisk rigtig mundlam over hvordan nogle - og så ovenikøbet din svigermor - kan tillade sig at slynge sådan noget ud.

Hun har vist glemt mange ting om livet og at man ikke behøver at have arme og ben i gips for at være syg.

En truende abort skal faneme tages alvorligt. Jeg vil give Kaufie ret - giv hende en rive og en havesaks næste gang, det lyder som om hun har alt for meget energi!

At give Stella katte nu var det bedste du kunne gøre. Hun vil klart huske tiden som noget specielt og godt, selvom mor ikke lige kunne hoppe og springe rundt.

Men for f..... da, det er møj-svært når det er en så tæt på. Det bedste ville være hvis i begge kunne tale med hende og fortælle du rent faktisk gennemgår lige nu, men jeg kender det, fra Peter og hans mor, det sku bøvlet.......

Håber det bedste

Birgitte

Anmeld

6. april 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

fuck hende, Tynen. DU ved hvad der er det bedste for dig og din krop - og så kan hun sgu da bare rende og hoppe!

lige mine ord!!!
Eller som en fra min klasse ville sige, spyt på det!

Hun er bare ikke fem potter pis værd din svigermor eller skulle man sige dit svigerMONSTER!??!!!!

Anmeld

6. april 2009

Louise mortil4

sikke et svigermonster du har fået dig der. Du har egentlig ret i at det er din mand der skulle tage den snak med hende eller i hvertfald jer begge 2, men er han som mange andre så får han det ikke gjort så du er nok nød til selv at banke i bordet overfor hende og fortælle hende hvor skabet skal stå og hvordan haven skal være og ja da, hvis hun brokker sig over haven så sæt hende igang hvis det betyder så meget for hende hvordan den ser ud, så kan hun da bare gå i gang selv.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.