"... Du er jo ikke syg?!..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Tynen

Allerførst! Dette bliver nok det mest nederen indlæg længe, bare så I er advaret!

Jeg er simpelthen så rasende og ked af at folk "betvivler" min sygemelding.
Det er sgu lige før jeg bestiller en ekstra lægeeklæring jeg ved samme lejlighed vil have lamineret så jeg kan have den hængende herhjemme, hvis vi nu skulle få besøg.

Behøver jeg at sige at min svigermor stod for underholdningsværdien idag, da de kom uanmeldt forbi under frokosten.

Det første hun slynger ud er om de katte vi har anskaffet os.
De er sgu nærmest ikke kommet ind af døren, før hun begynder.
"Du vil da ikke have 2 katte, det vil du da ikke!" og wawa..
Nååe nej, det er da slet ikke derfor jeg har anskaffet mig dem.
Da hun hørte at jeg ligefrem ville ofre penge på kasteration var det jo også gal - For jeg "Tjener jo ingen penge når jeg bare går hjemme"

Det næste (Og værste!) var så da hun henkastet spurgte om jeg ikke snart skulle i haven og ordne den.
(-Okay indrømmet! Vi har en virkelig stor have, og den ligner noget der er løgn!)
Da jeg forklarede at jeg havde fået besked på at slappe af og absolut ikke måtte lave noget, sagde hun bare spydigt: Du går jo bare herhjemme, så du kan da sagtens nå i haven en gang om dagen!

Jeg bliver så hamrende rasende og frustreret.
Jeg har lyst til at gå amok og spørge om kvinden overhovedet tænker på hvad konsekvensen vil blive hvis jeg ignorere lægens (Og kroppens) ord.

Jeg gik fra bordet i frygt for at sige noget grimt og gider overhovedet ikke til påske-fucking-frokost ved dem næste lørdag!
Jeg er SÅ skuffet over hende!

Tænk, at hun ikke kører på hendes søn der nærmest er angst for støvsugeren, istedet for mig.
Jeg har slet ikke brug for det pis der!!

Det er, som nogen måske ved, ikke første gang jeg er udsat for spydigheder fra hendes side.
Det værste er bare at hun altid gør det når kæresten ikke er til stede, så jeg sidder alene med hele lorten.

Fuck!
Ved ikke hvad jeg forventer at få ud af det her indlæg, men havde virkelig, virkelig bare brug for at fyre det af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Astrid P

For satan da, Tynen... Man burde ikke lade sig gå på af den slags dumhedsbetingede spydigheder, men jeg kan virkelig godt forstå at du er irriteret. Jeg har desværre ingen gode råd eller løsninger, men jeg ville lige sige at jeg har læst dit indlæg, og jeg kan fandme godt forstå at du er rasende...
Hvad siger Stig til det? Bliver han ikke pissesur på hende?

KH Astrid

Anmeld

4. april 2009

Loggidut

HMMM...det lyder jo som om du er hendes affaldsspand....altså den hun læsser lort af i!
Måske er det på tide du en gang for alle knalder hånden i bordet over for hende, altså virkelig markere over for hende at hun har nået en grænse?
Det er altså okay at vise hende at du er voksen nok selv.

Jeg er lige lidt nysgerrig, er hun helt klar over hvad konsekvensen er, hvis du gav dig til at ordne den have? For mig lyder det som om hun lige er drønet ind med 4 toget!, og slet ikke har nogen jordforbindelse!

Mine svigerforældre har lige været her, og her var bare et synderligt rod, og svineri, altså man kunne jokke på madrester på mit køkkengulv, så klamt var her, men som jeg sagde, ja jeg må sgu priotere...og jeg prioterede at Tiffanie trængte til at komme en tur i haven og få noget frisk luft...og der var ikke et ord mod det...

Men igen, svigermor i mit tilfællede er jo som sendt fra himlen, det kan godt være hun er en oprydningsfreak derhjemme, men hun lader aldrig et ord falde om det!

Anmeld

4. april 2009

bette

ej okay hvad bilder hun sig lige ind..:??!!

kan stig ikke mande sig op og tage en snak med hende??

Anmeld

4. april 2009

ivfmarie

fuck hende, Tynen. DU ved hvad der er det bedste for dig og din krop - og så kan hun sgu da bare rende og hoppe!

Anmeld

4. april 2009

Muffinmus

Hun er fandme også tarvelig den kone...
Men så er det godt du kan aflaste hos mig og klage din nød anytime
Skid på haven og skid på hende..pooooooooooooooooop.

Anmeld

4. april 2009

Tynen

Jeg har faktisk tænkt mig at slå i bordet næste gang (Men det er som om at jeg har tænkt det et par gange før?!)

Jeg tror desværre ikke jeg får Stig til at gøre det -Ved ikke hvad der er med mænd og deres mødre
Desuden er han aldrig til stede når det sker, eller også hører han det ikke.

Idag var jeg så så heldig at hans fætter overhørte det hele og han blev selv helt vildt rystet over hendes udtalelser, så det er åbenbart ikke mine hormoner der går i selvsving

Hun ved udemærket hvad der kan ske, og jeg sagde det lige endnu engang idag.
Hun fatter virkelig bare bjælde!

Jeg forklarede at der jo var en grund til at jeg var sygemeldt og jeg ikke ville risikere at jeg fødte før tid eller i værste fald NU!
Dertil svarer hun bare: Jamen det er den jo for lille til!

BING BING BING BING BING!
DET er jo lige nøjagtig pointen i det hele - Alligevel spurgte hun så om jeg overhovedet var klar over hvor grelt det stod til med haven?
Jamen pas! Jeg giver op!

Jeg burde overhovedet ikke lade mig gå på af sådan en latterlig udtalelse, men jeg kammede bare fuldstændig over da de var gået og tudbrølede for fuld hammer i soveværelset
Måske er der alligevel lidt med de hormoner i tiden

Bla bla bla bla..Jeg stopper nu!
Jeg må bare se at mande mig op og markere mine grænser - Specielt når hun er hjemme ved os!

Tak for svar - Det varmer altså virkelig!!

Anmeld

4. april 2009

Monica

Hmmmm, f''' hvor jeg kender den sviger mor/mor... Jeg ved at det er pisse irriterende, men VI skal bare tænke at dumme mennesker kan man ikke stille noget op imod... "Dumhed kæmper selv guderne forgæves..."

Kan kun suplere med et sviger indlæg. Da jeg var gravid med Gustav var der ikke det hensyn hun ikke tog til mig, NU... (hvor jeg bare IKKE har det godt, i modsætning til 1.gang) så er der ingen kære mor.
Eeen gang har hun spurgt hvordan jeg havde det...

Og ja, det er tilladt at tude...

moni

Anmeld

4. april 2009

Kaufie

Hvis det virkelig irriterer hende så meget at jeres have ligner et vildnis, så tilbyd hende da at hygge sig med det hårde arbejde mens du selv sidder på terrassen med en kop kaffe og fortæller hvordan du gerne vil have det.... Så kan hun da se du går op i hvordan den ser ud.

Hul i det - hun har da ikke noget at skulle have sagt om hvordan jeres hus og have ser ud - men jeg kan godt forstå det går dig på - specielt med de ekstra hormoner...

Anmeld

4. april 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Hvis det virkelig irriterer hende så meget at jeres have ligner et vildnis, så tilbyd hende da at hygge sig med det hårde arbejde mens du selv sidder på terrassen med en kop kaffe og fortæller hvordan du gerne vil have det.... Så kan hun da se du går op i hvordan den ser ud.

Hul i det - hun har da ikke noget at skulle have sagt om hvordan jeres hus og have ser ud - men jeg kan godt forstå det går dig på - specielt med de ekstra hormoner...

totalt fnis, du er for dejlig Kaufie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.