Hehe lige et spørgsmål ? CRL mål, hvor langt er jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Pco er en større sag Det er ikke bare lige sådan at forklare .. Prøver kort : PCO , Er for mange mandlinge kønshormoner i kroppen der dominere de "kvindelige hormoner". Så man har en hormonel Ubalance. De mandlige hormoner gør/kan gøre følgende : Du får små blærer/cyster på/omkring dine æggestokke. Tyndere hår, Akne, Tildens til overvægt, overproduktion af hår på kroppen, Manglende Ægløsninger, besvær med at blive gravid. 

Det er en sygdom Som mange kæmper med og må Lære at leve med. For at holde PCO'en nede er det vigtigt at kæmpe for at være normalvægtig, da det hjælper på de forskellige hormoner. Ellers så leve sundt... Det er en kort forklaring på det

Arh se det havde jeg aldrig selv gættet mig frem til!

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Arh se det havde jeg aldrig selv gættet mig frem til!

Tak for svar

Det var sørme så lidt . Men det en en dum dum "sygdom" .. Som også giver større riciko for diabetes og hjertekar sygdomme... desværre... 

De fleste opdager det allerede tidligt da man for det meste altid har menstrationer med 2-9 måneders mellemrum hvis man overhovedet får dem

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Det var sørme så lidt . Men det en en dum dum "sygdom" .. Som også giver større riciko for diabetes og hjertekar sygdomme... desværre... 

De fleste opdager det allerede tidligt da man for det meste altid har menstrationer med 2-9 måneders mellemrum hvis man overhovedet får dem

Ja okay det er da et symptom der er til at tage og føle på!

Anede bare ikke hvad det var før jeg oprettede mig herinde og det kommer faktisk bag på mig hvor mange der skriver de bøvler med lige præcis det her problem.. Kan være lidt svært at sætte sig ind i når man som jeg selv netop har gået og kæmpet med IKKE at blive gravid før man er klar..

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Ja okay det er da et symptom der er til at tage og føle på!

Anede bare ikke hvad det var før jeg oprettede mig herinde og det kommer faktisk bag på mig hvor mange der skriver de bøvler med lige præcis det her problem.. Kan være lidt svært at sætte sig ind i når man som jeg selv netop har gået og kæmpet med IKKE at blive gravid før man er klar..

Ja jeg kan godt forstå det er svært at sætte sig ind i .. jeg fik i forbindelse med min Akne, smerter i underlivet/maven allerede en scanning som 15 årig. hvor de konstaterede PCO med det samme. det blev så bekræftigiet med nogle blodprøver også. Jeg fik et chok.. men forstod jo ikke alvoren i det.. før jeg stod og ville ha barn.. Men nu ser det heldigvis ud til at lykkes

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Ja jeg kan godt forstå det er svært at sætte sig ind i .. jeg fik i forbindelse med min Akne, smerter i underlivet/maven allerede en scanning som 15 årig. hvor de konstaterede PCO med det samme. det blev så bekræftigiet med nogle blodprøver også. Jeg fik et chok.. men forstod jo ikke alvoren i det.. før jeg stod og ville ha barn.. Men nu ser det heldigvis ud til at lykkes

Vi krydser alt hvad krydses kan for at det lykkedes! Alle der ønsker børn fortjener at få dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.