Hehe lige et spørgsmål ? CRL mål, hvor langt er jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

hehe Nej tager det heller ikke for alverden .. Men ville da være rart jeg kunne skyde den lille ud 1 dag før hehe

Hehe personligt er vi enige om herhjemme at den bedste dag at have fødselsdag er 24/6, for så er der præcis ½ år til jul hvilket betyder man fast får gaver hvert halve år

Vi håber lidt jeg føder d. 24/6 men det betyder jo jeg skal gå lidt over tid Kan være jeg ombestemmer mig hvis sommeren bliver VARM og starter tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Hehe personligt er vi enige om herhjemme at den bedste dag at have fødselsdag er 24/6, for så er der præcis ½ år til jul hvilket betyder man fast får gaver hvert halve år

Vi håber lidt jeg føder d. 24/6 men det betyder jo jeg skal gå lidt over tid Kan være jeg ombestemmer mig hvis sommeren bliver VARM og starter tidligt

hehe Ja det kunne være.. det blir da dejligt for jer at få en sommerbaby ;D

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

hehe Ja det kunne være.. det blir da dejligt for jer at få en sommerbaby ;D

Synes faktisk det er lidt besværligt med den danske sommer.. For bliver den varm eller kold, våd eller tør? Synes det er svært med tøj og sådan hvorimod oktober med 99% sikkerhed ikke bliver 30 grader varm

Men jo vi glæder oz til vores sommerbarn

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Synes faktisk det er lidt besværligt med den danske sommer.. For bliver den varm eller kold, våd eller tør? Synes det er svært med tøj og sådan hvorimod oktober med 99% sikkerhed ikke bliver 30 grader varm

Men jo vi glæder oz til vores sommerbarn

hehe .. nej oktober bliver sikkert mega kold .. så skal rende rundt med stor mave i august og pruste med vand i kroppen og svede som en Hingst, og i oktober skal jeg sidde inde med bebs så den ikke bliver forkølet og kede mig haha .. EJ DET skal nok gå

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

hehe .. nej oktober bliver sikkert mega kold .. så skal rende rundt med stor mave i august og pruste med vand i kroppen og svede som en Hingst, og i oktober skal jeg sidde inde med bebs så den ikke bliver forkølet og kede mig haha .. EJ DET skal nok gå

Haha! Det er godt at se der er optimisme at spore!

Har de samme tanker om at være højgravid i juni, men har advaret kæresten om at hvis det bliver for varmt så sover jeg i fryseren

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Haha! Det er godt at se der er optimisme at spore!

Har de samme tanker om at være højgravid i juni, men har advaret kæresten om at hvis det bliver for varmt så sover jeg i fryseren

hehe .. det har han sikkert ikke noget imod .. så knirker sengen ikke når du er nødt til at vende dig for at få en Behagelig stilling muhahahahahahahahh Ej skal nok være sød.. Synes bare det er lidt humor

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

hehe .. det har han sikkert ikke noget imod .. så knirker sengen ikke når du er nødt til at vende dig for at få en Behagelig stilling muhahahahahahahahh Ej skal nok være sød.. Synes bare det er lidt humor

Se det skulle man tro og sådan tror jeg oz jeg ville have det hvis det var kæresten der konstant lå og prustede og vendte sig i sengen

Men min kæreste er så dejlig at han sagde han gerne invisterede i en flyverdragt til sig selv så vi kunne bringe fryseren ind i soveværelset

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Se det skulle man tro og sådan tror jeg oz jeg ville have det hvis det var kæresten der konstant lå og prustede og vendte sig i sengen

Men min kæreste er så dejlig at han sagde han gerne invisterede i en flyverdragt til sig selv så vi kunne bringe fryseren ind i soveværelset

åhhhh .. hvor er han da bare sød ... hehe ,, meget godt tilbud

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

åhhhh .. hvor er han da bare sød ... hehe ,, meget godt tilbud

Jah han er dejlig og mega forstående men det nytter jo ik noget hvis han ligger og fryser og bliver syg af det.. Men vi tager det som det kommer

Jeg læste lige din profil og har længe tænkt over hvad PCO er for noget.. Har luret mange herinde slås med det og det at blive gravid og holde på barnet 

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Jah han er dejlig og mega forstående men det nytter jo ik noget hvis han ligger og fryser og bliver syg af det.. Men vi tager det som det kommer

Jeg læste lige din profil og har længe tænkt over hvad PCO er for noget.. Har luret mange herinde slås med det og det at blive gravid og holde på barnet 

Pco er en større sag Det er ikke bare lige sådan at forklare .. Prøver kort : PCO , Er for mange mandlinge kønshormoner i kroppen der dominere de "kvindelige hormoner". Så man har en hormonel Ubalance. De mandlige hormoner gør/kan gøre følgende : Du får små blærer/cyster på/omkring dine æggestokke. Tyndere hår, Akne, Tildens til overvægt, overproduktion af hår på kroppen, Manglende Ægløsninger, besvær med at blive gravid. 

Det er en sygdom Som mange kæmper med og må Lære at leve med. For at holde PCO'en nede er det vigtigt at kæmpe for at være normalvægtig, da det hjælper på de forskellige hormoner. Ellers så leve sundt... Det er en kort forklaring på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.