Hehe lige et spørgsmål ? CRL mål, hvor langt er jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Camillos

Har kigger på CRL Målene herinde på Baby dk.. min gyn sagde jeg var 9+5 fredag som jeg skulle være. Men på scannings billedet måler spiren 30,4 mm og jeg får det til at være 9+6 - 10+0 ? ... Ikke 9+5 det er den for stor til .. hehe 

Hvad skal jeg regne med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Har kigger på CRL Målene herinde på Baby dk.. min gyn sagde jeg var 9+5 fredag som jeg skulle være. Men på scannings billedet måler spiren 30,4 mm og jeg får det til at være 9+6 - 10+0 ? ... Ikke 9+5 det er den for stor til .. hehe 

Hvad skal jeg regne med? 

Uden at vide noget om det, ville jeg stole på gynækologen. Hjemmesider/bøger er ofte uenige i, hvor stor spiren er i de forskellige uger..

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Uden at vide noget om det, ville jeg stole på gynækologen. Hjemmesider/bøger er ofte uenige i, hvor stor spiren er i de forskellige uger..

Okay .. tror også jeg satser på det hun siger.. hehe .. blev bare lidt forvirret..

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Camillos skriver:

Hvad skal jeg regne med? 

op?

Anmeld

26. marts 2012

Månelys

Camillos skriver:

Hvad skal jeg regne med? 

Det kan jo være svært at måle helt præcist, og 1 eller 2 dage til forskel er jo ikke alverden, så stol du blot på hvad du har fået at vide Baby er ligeglad med, om du rykker din termin 1 eller 2 dage frem, h*n kommer, når h*n er klar

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Månelys skriver:

Det kan jo være svært at måle helt præcist, og 1 eller 2 dage til forskel er jo ikke alverden, så stol du blot på hvad du har fået at vide Baby er ligeglad med, om du rykker din termin 1 eller 2 dage frem, h*n kommer, når h*n er klar

Okay, ja det er jo så rigtig nok .. ville ellers være dejligt min termins dato hedder 20/10-12 i steder for 21/10-12 .. hehe

Anmeld

26. marts 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Okay, ja det er jo så rigtig nok .. ville ellers være dejligt min termins dato hedder 20/10-12 i steder for 21/10-12 .. hehe

den 21/10 er meget bedre, der har min bedsteveninde fødslesdag - så det kan kun være en god ting at have termin der

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

FrkZier skriver:

den 21/10 er meget bedre, der har min bedsteveninde fødslesdag - så det kan kun være en god ting at have termin der

hehe Okay

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Min læge siger jeg har termin 21/6 2012 men til begge scanninger siger de 20/6 2012.. Den ene dag tager jeg ik for alverden og jeg tror på det scanningerne viser, så når folk spørger har jeg termin 20/6 2012

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Min læge siger jeg har termin 21/6 2012 men til begge scanninger siger de 20/6 2012.. Den ene dag tager jeg ik for alverden og jeg tror på det scanningerne viser, så når folk spørger har jeg termin 20/6 2012

hehe Nej tager det heller ikke for alverden .. Men ville da være rart jeg kunne skyde den lille ud 1 dag før hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.