Det kommer meget an på den person/situation man er i, om man kan sige sandheden eller blive nød til og stikke en lille hvid løgn...
Vi i min familie, og det er alle i min familie, har en vi bliver nød til og stikke en lille hvid løgn hver gang vi ser/spiser ved personen, og det min stedmor... Hun tror hun er super fantastisk til og lave mad, og det er bare et sidste hun er... det smager rent ud sagt af bæ, så hun kan ikke forstå vi nærmest tømmer saltbøtten i maden hver gang

Hehe.. Men hun samger bare ikke sin mad til!! Men hende er vi nød til og stikke en lille hvid løgn mere eller mindre altid, idet hun ikke kan tåle sandheden... Hun bliver så afsindig gal når vi siger vores ærlige mening om hendes mad fx.....
Men derud over er det meget sjældent jeg lyver, da det bestemt ikke ligger til mig.. Efter min mening kommer man længst med ærlighed, og det er jeg da også kommet hidtil, så hvorfor lave det om?! Men nogen gange er man bare nød til og stikke en hvid løgn...
Ang. det du beskriver Zeta, så ville jeg bestemt sige sandheden, jeg ville ikke sige til en person, gud hvor var det sex fantastisk, når det bestemt ikke var det!!
Anmeld