Er så lykkelig! Det er faktisk en Baby i miniature udgave nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Camillos

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke, for at det fortsætter i samme fine stil, er sikker på, at det er jeres tur

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Stort tillykke med den fine scanning! Og hvor er jeg bare glad på dine vegne, at du ENDELIG er begyndt at turde glæde dig og bare nyde graviditeten!

ja det er også stort , men efter jeg er begyndt at kunne se det ligner en lille spire tør jeg tro på det.. hvorfor skulle det ikke gå 

Tak

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

ja det er også stort , men efter jeg er begyndt at kunne se det ligner en lille spire tør jeg tro på det.. hvorfor skulle det ikke gå 

Tak

Der er ingen grund til, at det ikke skulle gå - selvfølgelig går det! Er alle dine småblødninger ophørt?

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

Der er ingen grund til, at det ikke skulle gå - selvfølgelig går det! Er alle dine småblødninger ophørt?

Nej jeg har stadivæk små blødninger... men meget mindre end før... Nu er det bare sådan lidt lyserødt udflåd hver 3 dag ca. Men er også  sygemeldt fra arbejde, tror det har haft en del at sige , jeg har ro på kroppen og mindre blødninger. 

Og så Længe mine "blødninger" ikke bliver værre end det her, er jeg ikke nervøs længere.. Det er nu engang bare sådan min krop er, har jeg affundet mig med 

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Nej jeg har stadivæk små blødninger... men meget mindre end før... Nu er det bare sådan lidt lyserødt udflåd hver 3 dag ca. Men er også  sygemeldt fra arbejde, tror det har haft en del at sige , jeg har ro på kroppen og mindre blødninger. 

Og så Længe mine "blødninger" ikke bliver værre end det her, er jeg ikke nervøs længere.. Det er nu engang bare sådan min krop er, har jeg affundet mig med 

Dejligt at det har hjulpet med en sygemelding, og at du har accepteret, at din krop bare "bløder" under graviditet.. Så længe gynækologen ikke er nervøs, har du vel heller ingen grund til det.. (:

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

Dejligt at det har hjulpet med en sygemelding, og at du har accepteret, at din krop bare "bløder" under graviditet.. Så længe gynækologen ikke er nervøs, har du vel heller ingen grund til det.. (:

nej det er jo det 

Anmeld

25. marts 2012

Putomanen

Mange gange tillykke med det, det må være helt fantastisk!

Anmeld

25. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

selvfølgelig skal du være mor

og mega dejligt det hele går som det skal

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke med det, det må være helt fantastisk!

Tusind tak .. Ja det er fantastisk.. Men stadigvæk uvirkeligt.. Har ikke de størte symptomer Smule kvalme her og der og lidt ømme bryster og ligament smerter intet andet... Så er ikke hårdt ramt så det er svært at føle sig gravid.. hehe ..  Men har bevis på jeg er det og det går godt..

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

Malou&Anders skriver:

selvfølgelig skal du være mor

og mega dejligt det hele går som det skal

Tak .. og ja det er ved at gå op for mig nu at spiren sidder hvor den skal og ikke har i sinde at give slip.. hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.