Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja igen har jeg haft lidt travlt med familien siden fredag, så har ikke været online! Men.. Fredag 9+5 var jeg til scanning og så det fineste lille menneske, der er vokset helt som det skal, med et hjerte der hamrede derudaf og en fostersæk der er blevet så flot og rund !!! .. Piger nu kan jeg virkelig ikke se noget skulle kunne gå galt...
Jeg tror sku den er god nok.. Jeg skal være mor.. Efter mange år og flere aborter!!
Det er bare så Urealistisk! I får lige et billede af min lille guldklump!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt .. Tillykke..
Helt sikkert tro på det
Ma-lu skriver: Hvor dejligt .. Tillykke.. Helt sikkert tro på det
Jae.. er den ikke bare fiin
Kæmpe tillykke også herfra. Det er det mest vidunderlige og jeg kan blive helt rørt på andres vejne, især når det lykkedes efter lang venten.
Åhhh hvor dejligt!!!
Dejligt du er POSITIV!
crille skriver: Kæmpe tillykke også herfra. Det er det mest vidunderlige og jeg kan blive helt rørt på andres vejne, især når det lykkedes efter lang venten.
Tusind tak!!! .. Ja det er bare deeeejligt... Ihh.. er selv helt rørt.. Kan virkelig ikke se hvorfor noget skulle gå galt nu ...
Camillos skriver: Jae.. er den ikke bare fiin
Jo den er da så
Vær du glad og stolt a den....
Camillos skriver: Tusind tak!!! .. Ja det er bare deeeejligt... Ihh.. er selv helt rørt.. Kan virkelig ikke se hvorfor noget skulle gå galt nu ...
Det tror jeg er det aller vigtigste, at du som mor har den følelse at give videre. Tryghed, ro og glæde..
(altså bekymringer kommer man nok ikke helt uden om, men sådan generelt)
TILLYKKE
MorDk skriver: Åhhh hvor dejligt!!! Dejligt du er POSITIV!
Tak Ja det skal jeg være nu Har jo aldrig set et levende foster i de 4 andre graviditeter.. og nu er jeg så langt .. 10+0 idag! den er stadigvæk levedygtig så hvorfor skulle noget gå galt nu
Camillos skriver: Tak Ja det skal jeg være nu Har jo aldrig set et levende foster i de 4 andre graviditeter.. og nu er jeg så langt .. 10+0 idag! den er stadigvæk levedygtig så hvorfor skulle noget gå galt nu
Præsis!!!! Hvornår har du termin ved du det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128