Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Ja igen har jeg haft lidt travlt med familien siden fredag, så har ikke været online! Men.. Fredag 9+5 var jeg til scanning og så det fineste lille menneske, der er vokset helt som det skal, med et hjerte der hamrede derudaf og en fostersæk der er blevet så flot og rund !!! .. Piger nu kan jeg virkelig ikke se noget skulle kunne gå galt... Jeg tror sku den er god nok.. Jeg skal være mor.. Efter mange år og flere aborter!! Det er bare så Urealistisk! I får lige et billede af min lille guldklump!
Ja igen har jeg haft lidt travlt med familien siden fredag, så har ikke været online! Men.. Fredag 9+5 var jeg til scanning og så det fineste lille menneske, der er vokset helt som det skal, med et hjerte der hamrede derudaf og en fostersæk der er blevet så flot og rund !!! .. Piger nu kan jeg virkelig ikke se noget skulle kunne gå galt...
Jeg tror sku den er god nok.. Jeg skal være mor.. Efter mange år og flere aborter!!
Det er bare så Urealistisk! I får lige et billede af min lille guldklump!
STORT tillykke, med din lille gøje.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Præsis!!!! Hvornår har du termin ved du det?
Præsis!!!! Hvornår har du termin ved du det?
d 21 oktober ... Synes der er længe længe til hehe
Mom In The Making skriver: STORT tillykke, med din lille gøje.
Tusind tak Den er bare Sååå fin .. godt nok en kæmpe næse Håber det bliver bedere hehe
Månsson skriver: Stort tillykke og sikke et fint billede
Stort tillykke og sikke et fint billede
Jaee den er Sååå flot!
Camillos skriver: Tusind tak Den er bare Sååå fin .. godt nok en kæmpe næse Håber det bliver bedere hehe
haha.. det hele ser vidst lidt "sjovt" ud på de scanninger. så jeg for en normal størrelse næse. og hvis der kommer en ordentlig ørnetud ud, er det også helt lige meget, for h*n er HELT sikkert drøn nuttet alligevel.
Stort tillykke med den fine scanning! Og hvor er jeg bare glad på dine vegne, at du ENDELIG er begyndt at turde glæde dig og bare nyde graviditeten!
Frk-Lotusblomst skriver: Hold kæft hvor er den flot søde. Og ja. Gu skal du være mor. ::-D:-D:-D
Hold kæft hvor er den flot søde. Og ja. Gu skal du være mor. ::-D:-D:-D
hehe tak ja den vokser jo helt vildt og se lige foster sækken så fiiin nu !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128