Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Maja_4000

M (: skriver:

Fortryder du dit valg eller er du godt tilfreds? Vælger du ogaå pks, hvis du skal have flere børn?

Jeg er tilfreds , og når jeg skal have flere børn , bliver det også pks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

M (:

Maja_4000 skriver:

Jeg er tilfreds , og når jeg skal have flere børn , bliver det også pks

Så er det jo den rigtige løsning for dig (:

Anmeld

11. april 2012

Mettemus

Jeg fik et planlagt kejsersnit injanuar sidste år

Anmeld

11. april 2012

M (:

Mettemus skriver:

Jeg fik et planlagt kejsersnit injanuar sidste år

Hvorfor fik du pks?

Anmeld

11. april 2012

Mettemus

Hvorfor fik du pks?

Den lille lå i uk, så vi valgte pks efter et mislykket vendingsforsøg. Ville rigtig gerne have født selv, så det håber jeg lykkes næste gang. Har heldigvis fået grønt lys fra lægerne, så det er dejligt. Sjov tråd du har lavet her - god ide

Anmeld

11. april 2012

M (:

Den lille lå i uk, så vi valgte pks efter et mislykket vendingsforsøg. Ville rigtig gerne have født selv, så det håber jeg lykkes næste gang. Har heldigvis fået grønt lys fra lægerne, så det er dejligt. Sjov tråd du har lavet her - god ide

Ja, så er der jo ikke så meget at gøre! Skal nok krydse fingre for, at du får lov at føde normalt næste gang.. 

Mange tak  - det ser i hvert fald ud til, at de fleste synes godt om den ud fra de 33 sider! Det er jo helt vildt!  

Anmeld

11. april 2012

Mettemus

Ja, så er der jo ikke så meget at gøre! Skal nok krydse fingre for, at du får lov at føde normalt næste gang.. 

Mange tak  - det ser i hvert fald ud til, at de fleste synes godt om den ud fra de 33 sider! Det er jo helt vildt!  

Haha, ja det må være konklusionen men det ser da ud som om du har ret - indtil videre er der da flere akutte kejsersnit end landsgennemsnittet.

Anmeld

11. april 2012

M (:

Mettemus skriver:

Haha, ja det må være konklusionen men det ser da ud som om du har ret - indtil videre er der da flere akutte kejsersnit end landsgennemsnittet.

Ja, synes også det ser ud til, at der er et rimelig markant overtal herinde.. 

Anmeld

11. april 2012

Chamomile

Wow, det må da have været noget af en overraskelse?

Jo, det kom som lidt af et chok. 

Anmeld

11. april 2012

Krussedulle

Hej de damer!

Jeg synes efterhånden at jeg har læst om mange herinde, der har fået et akut kejsernit, og blev lidt nysgerrig på, om gennemsnittet herinde er lavere, det samme eller højere end på landsplan. På landsplan er gennemsnittet (2010) for:

Alm. vaginal fødsel: 81,62% (34.270 pr. 100.000 kvinder)

Planlagt kejsersnit: 10,18% (4.276 pr. 100.000 kvinder)

Akut kejsersnit: 8,2% (3.443 pr. 100.000 kvinder)

Antal fødsler i alt: 41.989 pr. 100.000 kvinder

Jeg har valgt landsgennemsnittet for 2010, fordi tallene fra 2011 ikke er gjort op endnu. For at stemme behøver I IKKE at have født i 2010 - det er jo mest for sjov, at jeg har oprettet denne debat!

Så stem endelig løs piger - og har I født flere gange, så stem gerne i flere felter!

Jeg har født vaginalt alle 3 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.