M (: skriver:
Hvad skete der?
Uhhhaa det er en længer historie..
Men kort fortalt: blev sat igang da de vuderet ham til at være 4 kg ( havde gravilitets sukkersyge) fik taget vandet den 1/11-10 om aften dagen efter gik det som det normalt skal med veer og udvidelse. da kl. var 13.40 den 2/11 fik jeg presse veer, presset og jordmoren sagde at han var på vej ud..det vistes sig så at det ikke var hans hovede hun kunne se men en fødselssvulst han havde dannet oven på hovede. efter 1 1/2 time med presse veer fik jeg afvide at jeg ikke måtte presse mere men skulle vende mig om på alle fire den næste halve time.
Derefter kan jeg ik huske så meget mere i brudstykker.
Men har fået fortalt at de havde taget blodprøver på hans hovede, ca. 17.20-30 vuderet de at jeg ikke kunne få ham ud og han er taget med aks kl. 17.50. efter næsten 4 timer med presse veer.
Da han så kom ud var han rigtig syg. så vi måtte lige være en lille uge på neo hvor han fik en masse medicin og var rigtig skidt..Troede på et tidspunkt at han ville dø ( de mistænkte nemlig at han havde menagitis ( staves.) ). men har heldigvis en sund og resk dreng idag.
Hov den blev vis lidt lang alligevel.
.
Katrine26
Anmeld