Bleernes testvinder 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

FruHolm <3

Vi har prøvet : aldi's, rema's, ânglamark, pampers, huggies, bilkas billige , fakta og libero

Og må sige at Libero active fit er de bedste til min buttede dreng, de er de eneste der kan holde tæt en hel nat og dem han bedst kan bevæge sig i, og så suger de rigtig godt 

han bruger str 6 = 12-22 kg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

morethanperfect skriver:

Slet ikke ... Syns de er rigtig bløde ..

Det er sjovt så forskellige erfaringer man kan ha med den samme ting he he Hurra for det at vi er forskellige alle sammen, hvor ville det da ellers være kedeligt

Anmeld

25. marts 2012

morethanperfect

Månsson skriver:

Det er sjovt så forskellige erfaringer man kan ha med den samme ting he he Hurra for det at vi er forskellige alle sammen, hvor ville det da ellers være kedeligt

Ja og det godt der findes så mange forskellige bleer

Anmeld

25. marts 2012

SHERO

Ihh hvor dejligt, jeg er fornylig skiftet til rema's efter kun at have købt i Aldi, men virkede så fjollet at gå i aldi kun for at købe bleer når jeg handler i rema, jeg synes personligt de er lige gode, men bonus at rema har alle mærkerne... Det eneste tidspunt jeg har købt dyre bleer var newborn hvor libero var de eneste der holdt tæt..

Anmeld

25. marts 2012

AnnaK89

Her er det eneste der dur Libero - og dem køber jeg gladeligt!
Og det gør jeg også når baby-fisen kommer til juni

Anmeld

25. marts 2012

L&V

morethanperfect skriver:

Ja og det godt der findes så mange forskellige bleer

Ja lige præcis der er en ble til en hver nummi

Anmeld

25. marts 2012

LR85

Tullen85 skriver:

Ihh hvor dejligt, jeg er fornylig skiftet til rema's efter kun at have købt i Aldi, men virkede så fjollet at gå i aldi kun for at købe bleer når jeg handler i rema, jeg synes personligt de er lige gode, men bonus at rema har alle mærkerne... Det eneste tidspunt jeg har købt dyre bleer var newborn hvor libero var de eneste der holdt tæt..

Anmeld

25. marts 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Nu er blevalg jo heldigvis en noget subjektiv størrelse. Vi kan f.eks. slet ikke arbejde med Remas bleer mere, når min søn tisser sætter det sig som en hård klump mellem benene, så han ikke kan bevæge sig. Og de passede ellers udemærket til min datter.

Børn er forskellige og bleernes pasform er forskellige, så selvom en test som denne kan give et pejlemærke, så kan man ikke sige at denne ble er bedst - til ALLE børn.

Desuden kan jeg da gøre opmærksom på, at Aldis ikke er fyldt med en masse ting og sager... Min laborant-veninde har for kort tid siden været med til at teste diverse mærker af bleer for kemiske stoffer, og der var ikke udslag for (farlig) kemi.

Så fint at Rema vinder testen - bare ærgeligt for os, at den ble nok fungerer dårligst herhjemme ... især eftersom vi bor ca. 200 m. fra en Rema og 4-5 km fra en Aldi.

Anmeld

25. marts 2012

LR85

Touché skriver:

Nu er blevalg jo heldigvis en noget subjektiv størrelse. Vi kan f.eks. slet ikke arbejde med Remas bleer mere, når min søn tisser sætter det sig som en hård klump mellem benene, så han ikke kan bevæge sig. Og de passede ellers udemærket til min datter.

Børn er forskellige og bleernes pasform er forskellige, så selvom en test som denne kan give et pejlemærke, så kan man ikke sige at denne ble er bedst - til ALLE børn.

Desuden kan jeg da gøre opmærksom på, at Aldis ikke er fyldt med en masse ting og sager... Min laborant-veninde har for kort tid siden været med til at teste diverse mærker af bleer for kemiske stoffer, og der var ikke udslag for (farlig) kemi.

Så fint at Rema vinder testen - bare ærgeligt for os, at den ble nok fungerer dårligst herhjemme ... især eftersom vi bor ca. 200 m. fra en Rema og 4-5 km fra en Aldi.

Så er det jo bare sådan det er for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.