Bleernes testvinder 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.749 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

LR85

Der er lavet helt ny test på bleer. 

Tjek søndagsavisen 

REMA 1000 er klart vinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

LR85

Det er meget godt gået a REMA som personligt er min favorit

Anmeld

25. marts 2012

pemiro

Fedt fedt fedt!!!!

Vi har nemlig planer om at bruge remas når bebs kommer til juni, da vi har 50 m til rema så det er da super skønt at høre at de rent faktisk vinder.. Jubiii

Anmeld

25. marts 2012

Glad Giraf

Vi bruger også rema, super fedt at se hvor godt de klarede testen... vi har meget langt til rema (25 min i bil), og mange hat sagt "hvorfor køber i ikk bare dem i fakta eller aldi, de koster det samme" men mor her kan bedst lide rema :-)

Anmeld

25. marts 2012

Månelys

LR85 skriver:

Der er lavet helt ny test på bleer. 

Tjek søndagsavisen 

REMA 1000 er klart vinder 

Hvad med dem fra ALDI?

Vi brugte dem fra Rema, men de giver hende ikke ordentlig bevægelsesfrihed, fordi de er så hårde og papirsagtige, hvor dem fra Aldi er blødere og rarere for hende at have på

Anmeld

25. marts 2012

Kofoed.

Månelys skriver:

Hvad med dem fra ALDI?

Vi brugte dem fra Rema, men de giver hende ikke ordentlig bevægelsesfrihed, fordi de er så hårde og papirsagtige, hvor dem fra Aldi er blødere og rarere for hende at have på

Delt 3. plads sammen med pampers

Bruger selv landlord (remas)

Anmeld

25. marts 2012

ano14316

Månelys skriver:

Hvad med dem fra ALDI?

Har du prøvet dem, efter de lavet dem om? De er mindst lige så gode som aldis, jeg synes de er bedre, og de er super bløde.

Anmeld

25. marts 2012

piadas

Mærkeligt - ingen i min mødregruppe bryder sig om Remas! Når baby har tisset i bleen, er det som om det klumper sig sammen i stedet for at fordele sig i bleen...

Anmeld

25. marts 2012

LR85

piadas skriver:

Mærkeligt - ingen i min mødregruppe bryder sig om Remas! Når baby har tisset i bleen, er det som om det klumper sig sammen i stedet for at fordele sig i bleen...

De er ellers fantastiske. 

Miljømærket, astma og allergimærket og holder godt. 

Tror bare folk er for forvente med diverse dufte, kunstig blødhed og lign. 

Anmeld

25. marts 2012

4kløver

Her har jeg brugt dem men synes de er som sko såler dem til de små. Ved ikke om de andre er bløde. Men aldi bleer er jeg glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.