Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er lavet helt ny test på bleer.
Tjek søndagsavisen
REMA 1000 er klart vinder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er meget godt gået a REMA som personligt er min favorit
Fedt fedt fedt!!!!
Vi har nemlig planer om at bruge remas når bebs kommer til juni, da vi har 50 m til rema så det er da super skønt at høre at de rent faktisk vinder.. Jubiii
LR85 skriver: Der er lavet helt ny test på bleer. Tjek søndagsavisen REMA 1000 er klart vinder
Månelys skriver: Hvad med dem fra ALDI?Vi brugte dem fra Rema, men de giver hende ikke ordentlig bevægelsesfrihed, fordi de er så hårde og papirsagtige, hvor dem fra Aldi er blødere og rarere for hende at have på
Hvad med dem fra ALDI?Vi brugte dem fra Rema, men de giver hende ikke ordentlig bevægelsesfrihed, fordi de er så hårde og papirsagtige, hvor dem fra Aldi er blødere og rarere for hende at have på
Har du prøvet dem, efter de lavet dem om? De er mindst lige så gode som aldis, jeg synes de er bedre, og de er super bløde.
Mærkeligt - ingen i min mødregruppe bryder sig om Remas! Når baby har tisset i bleen, er det som om det klumper sig sammen i stedet for at fordele sig i bleen...
piadas skriver: Mærkeligt - ingen i min mødregruppe bryder sig om Remas! Når baby har tisset i bleen, er det som om det klumper sig sammen i stedet for at fordele sig i bleen...
De er ellers fantastiske.
Miljømærket, astma og allergimærket og holder godt.
Tror bare folk er for forvente med diverse dufte, kunstig blødhed og lign.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128