Bleernes testvinder 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Kofoed.

Miss Juul skriver:

Tusind tak

så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Super tak

så lidt

Anmeld

25. marts 2012

Gry91

Kan se at testen er lavet på str. 7 kg +,

nu har jeg selv kun prøvet de helt små str. og der er rema virkelig ikke ret gode desværre! Jeg har kun brugt libero til Oliver, men prøvede dem fra rema ,da vi havde fået en hel pakke i deres gratis babypakke, og de sad bare helt vildt dårligt og var meget større end liberos på trods af at str. skulle være den samme.. så lige nu bruger vi stadig kun libero for de duer bare  

men dejligt at vide der kan være er godt og billigere alternativ når han bliver ældre  

Anmeld

25. marts 2012

LR85

4kløver skriver:

Her har jeg brugt dem men synes de er som sko såler dem til de små. Ved ikke om de andre er bløde. Men aldi bleer er jeg glad for.

Aldi's er bare fyld med diverse ting og sager. Jeg er til a putte det på mit barns hud. 

Men hver sin smag. 

Rema vinder bare alt i testen

Anmeld

25. marts 2012

LR85

Monica P skriver:

okay her køber vi dem fra ALDI da vi troede de var de bedste, men det vil faktisk være nemmere for os at købe dem i Rema, så vi skal da vist til at skifte :-)

Monica

I kan jo prøve a købe REMA's. De er måske en smule mere stive, men som testen viser er de nu de bedste. 

Jeg sys også de sidder helt fint på min 2årige dreng der akdrig har brugt andet

Anmeld

25. marts 2012

L&V

Det er ik så længe siden der var en anden test hvor aldis vandt og syntes det er lidt svært hva man ska tro på.. Det handler jo os lidt om pasform og der er jo heldigvis en ble til alle

Anmeld

25. marts 2012

morethanperfect

Forstår ikke änglemarks ligger så langt nede ??

Syns det er rigtig gode , og virker behalige at ha på for barnet .. 
Elsker også dem fra aldi , de sad rigtig godt på Oscar også ..

Anmeld

25. marts 2012

L&V

morethanperfect skriver:

Forstår ikke änglemarks ligger så langt nede ??

Syns det er rigtig gode , og virker behalige at ha på for barnet .. 
Elsker også dem fra aldi , de sad rigtig godt på Oscar også ..

Syntes du ik de er stive?? Dem ville vi nemlig os gerne bruge men ku næsten ik bøje dem om hendes mås?

Anmeld

25. marts 2012

4kløver

LR85 skriver:

Aldi's er bare fyld med diverse ting og sager. Jeg er til a putte det på mit barns hud. 

Men hver sin smag. 

Rema vinder bare alt i testen

Det viste jeg ikke at de gør.. men tænker bare da den rema er så stiv at den ikke er go at ha på. Men ja den er go til at holder tør.

Anmeld

25. marts 2012

morethanperfect

Månsson skriver:

Syntes du ik de er stive?? Dem ville vi nemlig os gerne bruge men ku næsten ik bøje dem om hendes mås?

Slet ikke ... Syns de er rigtig bløde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.