Sovepose til indendørs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. marts 2012

Tona

Christina.78 skriver:

har denne

Mærket er Hippo baby

Kan du måle den for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Malli

Amandas-mor skriver:

Den kraftige af dem må du gerne måle for mig

Den er 83 cm ca. Hvor den anden, som er lidt tyndere og forårs/sommer model er ca 89 cm

Anmeld

25. marts 2012

Tona

Malli skriver:

Den er 83 cm ca. Hvor den anden, som er lidt tyndere og forårs/sommer model er ca 89 cm

Den kraftige er i alt fald ikke lang nok, men den tynde af dem lyder da god i længden

Er det kun stof og foer eller er der ligesom en smule "fyld" i den som varmer? Hvad vil du have for den? Mit udgangspunkt var jo ca 50 kr

Anmeld

25. marts 2012

Dansker I Holland

Har masser liggende men bor desværre LIDT langt væk

Anmeld

25. marts 2012

Malli

Amandas-mor skriver:

Den kraftige er i alt fald ikke lang nok, men den tynde af dem lyder da god i længden

Er det kun stof og foer eller er der ligesom en smule "fyld" i den som varmer? Hvad vil du have for den? Mit udgangspunkt var jo ca 50 kr

hvis du sender mig din mail, så kan jeg prøve at sende dig nogle billeder af den.? den er ikke som sådan foret, men det er heller ikke som et stykke gardin stof, hvis det giver mening. Så der er lidt fylde i!

vi kan sige 55 pp hvis den har interesse, men sender dig gerne nogle ekstra billeder 

Anmeld

26. marts 2012

Babytoys.dk

Hej!

Tjek her http://www.babytoys.dk/shop/diverse-34c1.html

Der er lidt forskelligt! - Du er også velkommen til at skrive en mail til mig på mads@babytoys.dk, så vil jeg sende nogle billeder af nogle andre modeller (Vi har dem ikke på lager, men kan bestilles hjem)

De er ikke så tykke så de er rigtig gode til indendørs brug. Jeg kan også skaffe dem hjem i andre længder hvis det skulle intressere dig.

Mange hilsner

Mads

Anmeld

26. marts 2012

Tona

Christina.78 skriver:

har denne

Mærket er Hippo baby

Jeg har lige fået en pose min veninde skulle af med, så jeg har ikke brug for at købe alligevel. Men mange tak for svar

Anmeld

26. marts 2012

Tona

Malli skriver:

hvis du sender mig din mail, så kan jeg prøve at sende dig nogle billeder af den.? den er ikke som sådan foret, men det er heller ikke som et stykke gardin stof, hvis det giver mening. Så der er lidt fylde i!

vi kan sige 55 pp hvis den har interesse, men sender dig gerne nogle ekstra billeder 

Jeg har lige fået en pose min veninde skulle af med, så jeg har ikke brug for at købe alligevel. Men mange tak for svar

Anmeld

26. marts 2012

Tona

Babytoys.dk skriver:

Hej!

Tjek her http://www.babytoys.dk/shop/diverse-34c1.html

Der er lidt forskelligt! - Du er også velkommen til at skrive en mail til mig på mads@babytoys.dk, så vil jeg sende nogle billeder af nogle andre modeller (Vi har dem ikke på lager, men kan bestilles hjem)

De er ikke så tykke så de er rigtig gode til indendørs brug. Jeg kan også skaffe dem hjem i andre længder hvis det skulle intressere dig.

Mange hilsner

Mads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.