Sovepose til indendørs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.064 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Tona

Jeg søger noget lignende det her:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=12954

til min datter. Det er ligemeget med mærke, farve osv. Den skal bare virke det er det eneste krav  Jeg vil sådan ca give omkring 50 kr plus porto og derfor er jeg indforstået med at jeg måske ikke får den kønneste i hele verden  

Den skal være lang nok til at min datter kan være i den og hun bruger str. 92 og den må gerne være længere så der er lidt at vokse af. Er det overhovedet muligt at få dem i så stor str.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

ano14316

Amandas-mor skriver:

til min datter. Det er ligemeget med mærke, farve osv. Den skal bare virke det er det eneste krav  Jeg vil sådan ca give omkring 50 kr plus porto og derfor er jeg indforstået med at jeg måske ikke får den kønneste i hele verden  

Den skal være lang nok til at min datter kan være i den og hun bruger str. 92 og den må gerne være længere så der er lidt at vokse af. Er det overhovedet muligt at få dem i så stor str.?

Jeg tror jeg har noget ligende liggende.. jeg snupper lige et par billeder og sender dig..

Anmeld

23. marts 2012

ano14316

ano14316 skriver:

Jeg tror jeg har noget ligende liggende.. jeg snupper lige et par billeder og sender dig..

hmm ærgeligt.. men er en 90

Anmeld

23. marts 2012

Tona

ano14316 skriver:

hmm ærgeligt.. men er en 90

Altså hun bruger 92 i bluser, men 86 i bukser, så måske ville det virke alligevel? Hun er 80 cm lang, så måske hvis du kunne måle hvor lang posen er?

Anmeld

23. marts 2012

ano14316

Amandas-mor skriver:

Altså hun bruger 92 i bluser, men 86 i bukser, så måske ville det virke alligevel? Hun er 80 cm lang, så måske hvis du kunne måle hvor lang posen er?

hold da op det blev et skod billed, håber det kan gå, hvis du er interesseret kan jeg godt lige finde kameraet frem i morgen og tage et der er lidt bedre.

den er 84 cm fra toppen af stroppen til bunden af posen. Der er lynlås i den ene side og bunden, så man kan åbne den op.

Anmeld

23. marts 2012

MissMaria

Amandas-mor skriver:

Du kan få noget der ligner i IKEA

Anmeld

24. marts 2012

Tona

ano14316 skriver:

hold da op det blev et skod billed, håber det kan gå, hvis du er interesseret kan jeg godt lige finde kameraet frem i morgen og tage et der er lidt bedre.

den er 84 cm fra toppen af stroppen til bunden af posen. Der er lynlås i den ene side og bunden, så man kan åbne den op.

Jeg er bange for at den måske ikke vil være lang nok...den er jo kun 4 cm længere end Amanda. Men tak fordi du tog billede og målte 

Anmeld

24. marts 2012

Malli

Jeg har lagt 2 til salg under min profil "pigetøj til salg" prøv at se dem. Den ene er lidt kraftigere end den anden, men de er super lækker kvalitet. Jeg vil gerne måle hvis det kunne have interesse.

Anmeld

24. marts 2012

Christina.78

har denne

Mærket er Hippo baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2012

Tona

Malli skriver:

Jeg har lagt 2 til salg under min profil "pigetøj til salg" prøv at se dem. Den ene er lidt kraftigere end den anden, men de er super lækker kvalitet. Jeg vil gerne måle hvis det kunne have interesse.

Den kraftige af dem må du gerne måle for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.