problemer med facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Familien Madsen skriver:

du kan først lave den om når du kommer ind på facebook..... jeg skal have lavet min óm når jeg kommer ind.. og vi må jo komme ind på et tidspunkt....

ja det må vi da håbe.... nu må vi se hvornår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

starsofheaven

Familien Madsen skriver:

hej

den e-mail du bruger er det en jubii-mail???

ja min er jubii mai..

Anmeld

5. april 2009

Fam. Madsen

hej

er der nogen af jer der er kommet ind endnu??

jeg er stadigvæk ikke kommet og er ved og være godt træt af det

knus

Anmeld

5. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Familien Madsen skriver:

hej

er der nogen af jer der er kommet ind endnu??

jeg er stadigvæk ikke kommet og er ved og være godt træt af det

knus

jeg er heller ikke kommet ind.... det er så irriterende... man må da ku gøre noget.... vil da helst undgå at oprette en ny konto, jeg har så meget liggende på den keg har nu...

Anmeld

5. april 2009

Fam. Madsen

karina22 skriver:

jeg er heller ikke kommet ind.... det er så irriterende... man må da ku gøre noget.... vil da helst undgå at oprette en ny konto, jeg har så meget liggende på den keg har nu...

jeg vil helst heller ikke oprette en ny konto for har også en del liggende på min konto.... så der må da kunne gøres noget ved bare ikke helt hvad...

Anmeld

5. april 2009

Pia.

Familien Madsen skriver:

jeg vil helst heller ikke oprette en ny konto for har også en del liggende på min konto.... så der må da kunne gøres noget ved bare ikke helt hvad...

Har nogen af jer prøvet at kontakte facebook - og spørge hvad der kan være galt.. der sidder jo mange rundt omkring i verden med en jubii mail...

Hvor må det være irriterende for jer... - føler med jer....

Knus Pia, som håber I snart er på igen...

Anmeld

5. april 2009

Fam. Madsen

PiaR skriver:

Har nogen af jer prøvet at kontakte facebook - og spørge hvad der kan være galt.. der sidder jo mange rundt omkring i verden med en jubii mail...

Hvor må det være irriterende for jer... - føler med jer....

Knus Pia, som håber I snart er på igen...

jeg har prøvet og skrive til facebook men det kan jeg ikke men det kan være at manden kan det har jeg ikke lige tjekket om han kan....

det vil da prøves..

ja det er mega træls skifter også min mail der inde med det samme jeg kommer ind

Anmeld

5. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

kom til at tænke på.... jubii lavede jo om på deres e mail for ike lang tid siden, kan det ikke have noget med det af gøre, tror i??

Anmeld

6. april 2009

starsofheaven

er der nogle af jer der er kommet `på? jeg kan ikke... er ved at være godt træt af det..

karina22.. hva mener du med jubii har lavet den om?

Anmeld

6. april 2009

Fam. Madsen

hej

jeg er stadigvæk ikke kommet ind men jeg har sendt en mail til dem igennem min mands -email.... nu vil jeg har en forklaring på hvorfor vi ikke kan komme ind, skriver så snart jeg får svar fra dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.