problemer med facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. april 2009

starsofheaven

hej

Jeg kan slet ik logge på facebook, var på i eftermiddags uden problemer og nu siger den at email og kode ikke passer samme. jeg er faktisk rasende over ik at kunne komme på. Hvad kan det være? nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

LotteN

hmm, det lyder mærkeligt. jeg har ingen problemer har lige logget på nu!

Anmeld

3. april 2009

starsofheaven

LotteN skriver:

hmm, det lyder mærkeligt. jeg har ingen problemer har lige logget på nu!

nej jeg fatter det heller ikke... tror du nogen kan ha hacket min kode? ej ved ik.. men det gør mig så sur.. fatter ik hva det er for noget..

Anmeld

3. april 2009

LotteN

starsofheaven skriver:

nej jeg fatter det heller ikke... tror du nogen kan ha hacket min kode? ej ved ik.. men det gør mig så sur.. fatter ik hva det er for noget..

jeg havde en periode for få dage siden, hvor jeg ikke kunne komme på, men skulle trykke "glemt kode" hver gang og ændre den... jeg var ved at få spat.. men nu fungerer den endelig igen!

Anmeld

3. april 2009

starsofheaven

LotteN skriver:

jeg havde en periode for få dage siden, hvor jeg ikke kunne komme på, men skulle trykke "glemt kode" hver gang og ændre den... jeg var ved at få spat.. men nu fungerer den endelig igen!

ja det har jeg lige prøvet men den siger min email er ugyldig... men var jo på i eftermiddags uden problemer. det er da underligt

Anmeld

3. april 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

hej

Jeg kan slet ik logge på facebook, var på i eftermiddags uden problemer og nu siger den at email og kode ikke passer samme. jeg er faktisk rasende over ik at kunne komme på. Hvad kan det være? nogen der har prøvet det samme?

Har lige talt med min søster som har samme problem...

Jeg har også selv prøvet det... gik på google og søgte på facebook og gik ind den vej.. det var min genvej til facebook den var gal med.. - prøv lige det...

Anmeld

3. april 2009

starsofheaven

PiaR skriver:

Har lige talt med min søster som har samme problem...

Jeg har også selv prøvet det... gik på google og søgte på facebook og gik ind den vej.. det var min genvej til facebook den var gal med.. - prøv lige det...

øv øv det virker heller ikke... ihh altså... fatter det ik.. at den pludselig siger min mail er ugyldig...??? når jeg var på i eftermiddags...

Anmeld

3. april 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

øv øv det virker heller ikke... ihh altså... fatter det ik.. at den pludselig siger min mail er ugyldig...??? når jeg var på i eftermiddags...

hmm øv... men er helt sikker på det er en fejl fra facebook... min søster sidder nemlig med helt samme fejl og det skulle være underligt hvis begge jeres mail adresser ikke virker....

Håber snart du er på igen...

Knus Pia - online på facebook - he he - driller bare....

Anmeld

3. april 2009

starsofheaven

gider du prøve at logge på facebook og se om du overhoved kan finde mig. Hedder Michele Emilia Brandi Jørgensen

Anmeld

3. april 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

gider du prøve at logge på facebook og se om du overhoved kan finde mig. Hedder Michele Emilia Brandi Jørgensen

2 sek.... så tjekker jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.