problemer med facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

gider du prøve at logge på facebook og se om du overhoved kan finde mig. Hedder Michele Emilia Brandi Jørgensen

har fundet dig og har søgt venskab - når du engang kommer ind...

Men du er der inde endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

starsofheaven

PiaR skriver:

har fundet dig og har søgt venskab - når du engang kommer ind...

Men du er der inde endnu...

tusind tak. det var da rart at vide at jeg er der... griner! og skal nok acceptere når jeg en dag kommer ind!

Anmeld

3. april 2009

starsofheaven

er du sød lige at skrive herinde hvornår din søster kommer på.. mit viker nemlig stadig ik...

Anmeld

4. april 2009

Fam. Madsen

starsofheaven skriver:

er du sød lige at skrive herinde hvornår din søster kommer på.. mit viker nemlig stadig ik...

jeg har akurat sammme problem som dig..... og er også selv mega sur over det, min mand har ingen problemer det er kun mig her hjemme.

må jeg spørger hvad for en e-mail du har om det er jubii, g-mail eller hvad de nu alle sammen her???

knus

Anmeld

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

starsofheaven skriver:

hej

Jeg kan slet ik logge på facebook, var på i eftermiddags uden problemer og nu siger den at email og kode ikke passer samme. jeg er faktisk rasende over ik at kunne komme på. Hvad kan det være? nogen der har prøvet det samme?

jeg har også lige prøvet, jeg kan heller ikke... ihhhh...

Anmeld

4. april 2009

Fam. Madsen

karina22 skriver:

jeg har også lige prøvet, jeg kan heller ikke... ihhhh...

hej

den e-mail du bruger er det en jubii-mail???

Anmeld

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Familien Madsen skriver:

hej

den e-mail du bruger er det en jubii-mail???

ja det er det... lorte jubii, der er altid noget galt med dem...

Anmeld

4. april 2009

Fam. Madsen

karina22 skriver:

ja det er det... lorte jubii, der er altid noget galt med dem...

min er også en jubii mail.... og min veninde som ha´r jubii kan heller ikk komme så tror det er jubii mailen der er noget galt med.... arghhh havde ikk nogen problemér igår formiddgs.....

Anmeld

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Familien Madsen skriver:

min er også en jubii mail.... og min veninde som ha´r jubii kan heller ikk komme så tror det er jubii mailen der er noget galt med.... arghhh havde ikk nogen problemér igår formiddgs.....

det er så irriternde, men ved ikke hvordan jeg laver det om uden at lave en ny side på facebook...

Anmeld

4. april 2009

Fam. Madsen

karina22 skriver:

det er så irriternde, men ved ikke hvordan jeg laver det om uden at lave en ny side på facebook...

du kan først lave den om når du kommer ind på facebook..... jeg skal have lavet min óm når jeg kommer ind.. og vi må jo komme ind på et tidspunkt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.