Hvilken forårs-/sommerjakke har DU købt eller vil du købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

lycly

Jeg går i øjeblikket og leder efter en fed læderjakke. Der er RIGTIG mange grimme, så jeg går og leder efter den helt rigtige Den er god til foråret, og når det er lidt ekstra køligt, havde jeg tænkt mig at tage en poncho ud over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

**Ønskebabyen

Mamalou skriver:

Jeg har købt en grøn anorak jakke fra Only til 400 kr. Den fås også i blå, men har været meget hurtigt udsolgt mange steder - så den vil nok blive set meget denne sæson. Jeg købte den dog alligevel, da den var rigtig fin og billig. Vila har i år lavet en rigtig flot længere model i grå og i blå til 400 kr. Den overvejede jeg også

Jeg har en forårsjakke fra Gestuz, som også skal i brug. Den er flere sæsoner gammel, men elsker bare den jakke. 

Jeg skriver desværre fra mobilen, så kan ikke lægge billeder ind Jeg linker gerne når jeg kommer på comp, hvis det har interesse.

God jagt!

Vh Louise

Du må da meget gerne smide nogle links

Anmeld

25. marts 2012

**Ønskebabyen

LunaLykke skriver:

Jeg går i øjeblikket og leder efter en fed læderjakke. Der er RIGTIG mange grimme, så jeg går og leder efter den helt rigtige Den er god til foråret, og når det er lidt ekstra køligt, havde jeg tænkt mig at tage en poncho ud over

Den med en læderjakke havde jeg også spekuleret på..

Anmeld

25. marts 2012

HeidiØ

Tøsen* skriver:

Hej Piger..

Jeg står og skal have købt mig en forårs-/sommerjakke men er virkelig tom for ideer til hvilken det skal være..

Jeg kommer til både at gå i leggins med halvlange "kjoler"/toppe til og jeans/chinos og sneakers til foråret/sommer. Så det skal jo gerne være en jakke der passer til begge dele og til MAKS 4-500 kr.

Har I et godt forslag, og vis mig evt. din egen :-)

Jeg har købt denne her:

http://dk.bestseller.com/vero-moda/outerwear/TOBYJACKET/10079183,da_DK,pd.html?dwvar_10079183_colorPattern=10079183_OMBREBLUE

Den er altså dejlig, enkel og billig. Og så kan man pille hætten af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2012

lycly

Tøsen* skriver:

Den med en læderjakke havde jeg også spekuleret på..

Problemet med den er bare, hvis man har noget langt på, fx en kjole. Så ser det lidt fjollet ud når den er lukket, og det er ikke altid det lige er varmt nok til at have den åben Så det er meget rart at have en lang jakke også, som alternativ

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Dejligt at stå for underholdningen ind imellem

Anmeld

25. marts 2012

**Ønskebabyen

LunaLykke skriver:

Problemet med den er bare, hvis man har noget langt på, fx en kjole. Så ser det lidt fjollet ud når den er lukket, og det er ikke altid det lige er varmt nok til at have den åben Så det er meget rart at have en lang jakke også, som alternativ

Ja, jeg tror også jeg er kommet frem til at skulle investere i begge dele

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Tøsen* skriver:

Hej Piger..

Jeg står og skal have købt mig en forårs-/sommerjakke men er virkelig tom for ideer til hvilken det skal være..

Jeg kommer til både at gå i leggins med halvlange "kjoler"/toppe til og jeans/chinos og sneakers til foråret/sommer. Så det skal jo gerne være en jakke der passer til begge dele og til MAKS 4-500 kr.

Har I et godt forslag, og vis mig evt. din egen :-)

Jeg har købt den her  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2012

**Ønskebabyen

AalborgPigen skriver:

Jeg har købt den her  

Ihh, den er også fin.. hvor har du købt den? Smid gerne et link.. ;-)

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Tøsen* skriver:

Ihh, den er også fin.. hvor har du købt den? Smid gerne et link.. ;-)

HER  

http://www.smartgirl.dk/toej/jakker/Moerk_sandfarvet_Vila_overgangsjakke_160042_378

Og så til kun 349,- Det syntes jeg er billigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.