Hvilken forårs-/sommerjakke har DU købt eller vil du købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Pige2009

Tøsen* skriver:

Hej Piger..

Jeg står og skal have købt mig en forårs-/sommerjakke men er virkelig tom for ideer til hvilken det skal være..

Jeg kommer til både at gå i leggins med halvlange "kjoler"/toppe til og jeans/chinos og sneakers til foråret/sommer. Så det skal jo gerne være en jakke der passer til begge dele og til MAKS 4-500 kr.

Har I et godt forslag, og vis mig evt. din egen :-)

Jeg har købt en Molo soft shell Sidste år havde jeg en Mini A Ture jakke, som jeg også var super glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

MomseJulia

Har købt en sort enkel lang jakke fra Only/Veramode/Vila. Den er enkel og flot, kunne fåes i flere farver og kostede 300 kr.. Kig i deres butikker de har flotte jakker.

Anmeld

24. marts 2012

HelleBelle

Køber i en ny hvert år????

Anmeld

24. marts 2012

**Ønskebabyen

HelleBelle skriver:

Køber i en ny hvert år????

Nej det gør jeg absolut ikke :-) Jeg har bar eværet meget dårlig til at købe forårsjakke og forårs tøj de sidste par år, så jeg mangler simpelthen SÅ meget i år :-( Det er lidt sur røv..

Anmeld

24. marts 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Jeg har købt en Molo soft shell Sidste år havde jeg en Mini A Ture jakke, som jeg også var super glad for

Til dig selv?

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Til dig selv?

Muuuaaahhh hahahahah Havde jeg ikke lige set Men jeg har selv en Hummel soft shell i sort, som jeg elsker og har haft i 3 år

Anmeld

24. marts 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Muuuaaahhh hahahahah Havde jeg ikke lige set Men jeg har selv en Hummel soft shell i sort, som jeg elsker og har haft i 3 år

Det kunne jo være det var til dig selv hehe. Hummel er også bare lækkert

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det kunne jo være det var til dig selv hehe. Hummel er også bare lækkert

Griner stadig!  Det var så dagens til-grin-oplevelse

Anmeld

24. marts 2012

Mamalou

Jeg har købt en grøn anorak jakke fra Only til 400 kr. Den fås også i blå, men har været meget hurtigt udsolgt mange steder - så den vil nok blive set meget denne sæson. Jeg købte den dog alligevel, da den var rigtig fin og billig. Vila har i år lavet en rigtig flot længere model i grå og i blå til 400 kr. Den overvejede jeg også

Jeg har en forårsjakke fra Gestuz, som også skal i brug. Den er flere sæsoner gammel, men elsker bare den jakke. 

Jeg skriver desværre fra mobilen, så kan ikke lægge billeder ind Jeg linker gerne når jeg kommer på comp, hvis det har interesse.

God jagt!

Vh Louise

Anmeld

25. marts 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Griner stadig!  Det var så dagens til-grin-oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.