Hvilken forårs-/sommerjakke har DU købt eller vil du købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger..

Jeg står og skal have købt mig en forårs-/sommerjakke men er virkelig tom for ideer til hvilken det skal være..

Jeg kommer til både at gå i leggins med halvlange "kjoler"/toppe til og jeans/chinos og sneakers til foråret/sommer. Så det skal jo gerne være en jakke der passer til begge dele og til MAKS 4-500 kr.

Har I et godt forslag, og vis mig evt. din egen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

AnneBJ

Uh! Her følger jeg da lige med, hvis det er i orden

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

Jeg følger også lige med

Har allerede været på jagt men kan ikke rigtig finde noget synes jeg

Anmeld

23. marts 2012

Jonatansmor

Følger også med. Håbløst er ordet jeg vil knytte på min jagt, så nu render jeg rundt i tyk trøje. Fint nok nu, men begynder det at regne får jeg et problem..

Anmeld

23. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har købt en danefæ, men selvom jeg synes den er fed, og i en rigtig lækker kvalitet, så er den bare ikke rigtig MIG alligevel

Så jeg kigger videre

Anmeld

23. marts 2012

sarahb

Jeg fik en burberry fra min mand forrig år. Den skal i brug

Ellers har jeg min trofaste grå læder jakke.

Anmeld

23. marts 2012

cennona

Tøsen* skriver:

Hej Piger..

Jeg står og skal have købt mig en forårs-/sommerjakke men er virkelig tom for ideer til hvilken det skal være..

Jeg kommer til både at gå i leggins med halvlange "kjoler"/toppe til og jeans/chinos og sneakers til foråret/sommer. Så det skal jo gerne være en jakke der passer til begge dele og til MAKS 4-500 kr.

Jeg har lige købt denne jakke i Message: http://www.kantbutikkerne.dk/minimum-jakke-atalie-khaki/

Ellers er jeg også lidt vild med denne:

http://www.urbanclothing.dk/maerker-1/mbym/mbym-selma-2-1077-bailey-blue-eclipse.html

Anmeld

23. marts 2012

Kloster

Hej.

Jeg har ikke i sinde og skal have ny sommerjakke. Dette på trods af, at min sommerjakke er flere år gammel.

Nu elsker jeg canvas stof, så min sommerjakke nu er kaki-grøn, meget lig billederne. Men hvis jeg skulle have ny sommerjakke skulle det være denne her på billederne. Den er fra H&M, som min nuværende sommerjakke, koster 399,-

Det er lige mig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2012

cennona

Hov, for pokker! Fik ikke lige fat i, at den max måtte koste 400-500 kr. Så er mine forslag nok ikke så brugbare. Sorry

Anmeld

23. marts 2012

Muffin_girl

Tøsen* skriver:

Hej Piger..

Jeg lurer også lige med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.