Jeg savner denne fantastiske tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Guldimaven

Her sidder jeg med en mave, og kan slet ikke vente til at jeg sidder med min lille dreng i armene.. Og syntes 10 uger er ALT for længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Her sidder jeg med en mave, og kan slet ikke vente til at jeg sidder med min lille dreng i armene.. Og syntes 10 uger er ALT for længe!

Hehe, nyd det! Du kommer til at savne det

Anmeld

23. marts 2012

Guldimaven

MortilCilas skriver:

Hehe, nyd det! Du kommer til at savne det

Ja jeg forsøger at nyde det!  Nogle dage går bare bedre en andre.. 

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Ja jeg forsøger at nyde det!  Nogle dage går bare bedre en andre.. 

Jeg kender det. Hold da op jeg var utålmodig med Cilas, og jeg gik 10 dage over

Anmeld

23. marts 2012

Guldimaven

MortilCilas skriver:

Jeg kender det. Hold da op jeg var utålmodig med Cilas, og jeg gik 10 dage over

Ja, jeg har dog forberedt mig selv på at gå over tid.. Så jeg regner med at jeg føder i juni og ikke i maj.. Så må vi se om tålmodigheden bliver slem når jeg når termin..  ( det gør den sikkert.)

Anmeld

23. marts 2012

Mutti2B

Jeg kan sagtens forstå dig. Jeg er selv i 19. uge med mit første barn og jeg eeeeeeelsker at være gravid. Det er så magisk en tid . Jeg kan faktisk blive helt ked af at det hele går så hurtigt nogle gange for jeg har virkelig aldrig haft det bedre og elsker mit liv lige nu . Selvfølgelig glæder jeg mig ubeskriveligt meget til at min datter kommer ud til mig, men lige nu nyder jeg min voksende mave som bliver nusset konstant

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Guldimaven skriver:

Ja, jeg har dog forberedt mig selv på at gå over tid.. Så jeg regner med at jeg føder i juni og ikke i maj.. Så må vi se om tålmodigheden bliver slem når jeg når termin..  ( det gør den sikkert.)

Men var såååå lang. Men jeg nød den hvad jeg kunne, trods slemme slemme plukveer, veer i ca 3 timer hver nat i ugen op til, dog ikke kraftige nok, og eksem over hele kroppe

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Mutti2B skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Jeg er selv i 19. uge med mit første barn og jeg eeeeeeelsker at være gravid. Det er så magisk en tid . Jeg kan faktisk blive helt ked af at det hele går så hurtigt nogle gange for jeg har virkelig aldrig haft det bedre og elsker mit liv lige nu . Selvfølgelig glæder jeg mig ubeskriveligt meget til at min datter kommer ud til mig, men lige nu nyder jeg min voksende mave som bliver nusset konstant

Du har fuldstændigt ret! Hold da op, tænk at 9-10 måneder kan gå så stærkt, og når man har født, går tiden endnu stærkere, jeg kan ikke fatte at for 1 år siden, var knægten lidt over 2 måneder, og nu er han 14 måneder :O

Anmeld

23. marts 2012

Gittemor09

MortilCilas skriver:

Ja men sådan er det jo

Ja det bliver så hyggeligt, så kunne jeg måske Sofie pigen?

tror der mangler et ord eller to inden Sofie-pigen mener du at du vil møde hende... Ggggg

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Gittemor09 skriver:

tror der mangler et ord eller to inden Sofie-pigen mener du at du vil møde hende... Ggggg

Hov det gik lidt stærkt hahah Så kunne man måske SE hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.