Jeg savner denne fantastiske tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

maria_wlt

MortilCilas skriver:

Puha hvor jeg savner det! Og endnu værre, jeg er simpelthen så skruk, også står man her som enlig mor og ved det ikke kan komme på tale at få en til nu. Vil gerne gennemføre min uddannelse, og finde manden jeg skal dele det fantastiske med!

Men hvor er det forfærdeligt at misunde alle de kvinder der render rundt med smukke maver, fuld af liv

Til din fordel er du "kun" 21 år og har masser af tid endnu Masser af tid til at finde den helt rigtige til at få den familie sammen med som du ønsker.. Tålmodighed gider det helt rigtige udbytte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

MortilCilas

Amandas-mor skriver:

Ja det er så dejligt at følge dem og se dem blive store selvstændige væsener...men man kan godt savne mave og babyer

Jeg blev lige helt nostalgisk. Her er jeg nok i ca uge 20-24 med Amanda 

Det er ikke det bedste af billederne, men jeg kunne ikke finde andre hvor man ikke kunne se ansigtet på

Nemlig!

Erj det er da et flot billed! Det så smukt!

Mit det første er fra 5-6 måned, billed to må være inden jul tror jeg 8 måned og det sidste er på Cilas' farmors fødselsdag den 11.01.11 3 dage før fødsel

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

An&Jo skriver:

det har jeg fordi jeg ellers skulle være alene om 2 børn, samt færdiggøre uddannelse, og det nye barn ville ikke få lov at lære faderen at kende, da han ikke ville kendes ved det da det kom til stykket..

Nårh .. erj det er jeg ked at høre!

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

maria_wlt skriver:

Til din fordel er du "kun" 21 år og har masser af tid endnu Masser af tid til at finde den helt rigtige til at få den familie sammen med som du ønsker.. Tålmodighed gider det helt rigtige udbytte 

Det så rigtigt nok men har altid sagt at når det første barn blev 2 år, skulle jeg blive gravid med nr2. men kan se på det hele, at det kommer ALDRIG til at ske, da jeg ikke skal gå hen at blive gravid før jeg har været kæreste med manden i minimum 1 år! Cilas blev førdt på mig og faderens 11 måneders dag, det gik lidt stærkt

Anmeld

23. marts 2012

Gittemor09

MortilCilas skriver:

Puha hvor jeg savner det! Og endnu værre, jeg er simpelthen så skruk, også står man her som enlig mor og ved det ikke kan komme på tale at få en til nu. Vil gerne gennemføre min uddannelse, og finde manden jeg skal dele det fantastiske med!

Men hvor er det forfærdeligt at misunde alle de kvinder der render rundt med smukke maver, fuld af liv

sorry søde  

men heeey, op med humøret.... du får brugt din sommer på en dejlig hest, og veninde.... og du har din skønne søn.... 

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Gittemor09 skriver:

sorry søde  

men heeey, op med humøret.... du får brugt din sommer på en dejlig hest, og veninde.... og du har din skønne søn.... 

Skal du ikke sige sorry til smukke

Ja jeg gør! og jeg glæder mig!

Anmeld

23. marts 2012

Gittemor09

MortilCilas skriver:

Skal du ikke sige sorry til smukke

Ja jeg gør! og jeg glæder mig!

joooh for når du også gerne vil...

men så kan vi da i det mindste dele hesten jeg glæder mig også vildt

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter er lige knap 2 mdr (om 2 dage ) og jeg kunne godt tænke mig en mere allerede nu!

Desværre er jeg godt klar over at jeg nok liiiiiiiiige må nødt til at vente et par år endnu

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Gittemor09 skriver:

joooh for når du også gerne vil...

men så kan vi da i det mindste dele hesten jeg glæder mig også vildt

Ja men sådan er det jo

Ja det bliver så hyggeligt, så kunne jeg måske Sofie pigen?

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

rikkeregnbue skriver:

Min datter er lige knap 2 mdr (om 2 dage ) og jeg kunne godt tænke mig en mere allerede nu!

Desværre er jeg godt klar over at jeg nok liiiiiiiiige må nødt til at vente et par år endnu

Er hun allerede 2 måneder ? Du har da lige født

Der gik 6 måneder før jeg var kl til nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.