Jeg savner denne fantastiske tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

MortilCilas

Puha hvor jeg savner det! Og endnu værre, jeg er simpelthen så skruk, også står man her som enlig mor og ved det ikke kan komme på tale at få en til nu. Vil gerne gennemføre min uddannelse, og finde manden jeg skal dele det fantastiske med!

Men hvor er det forfærdeligt at misunde alle de kvinder der render rundt med smukke maver, fuld af liv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

An&Jo

kan kun sige jeg kender følelsen..

Jeg har desværre været derude hvor jeg var tæt på at droppe baby.dk for en tid, simpelthen fordi jeg havde brug for en pause fra maver og nyfødte babyer, men heldigvis kan man jo selv bestemme hvilke kategorier der skal komme frem på forsiden..

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

An&Jo skriver:

kan kun sige jeg kender følelsen..

Jeg har desværre været derude hvor jeg var tæt på at droppe baby.dk for en tid, simpelthen fordi jeg havde brug for en pause fra maver og nyfødte babyer, men heldigvis kan man jo selv bestemme hvilke kategorier der skal komme frem på forsiden..

Jeg har også overvejet det, men kan ikke undvære denne side og alle jer her inde.

Men også svært, min bror er gravid, 2 af mine veninder er gravide.

Anmeld

23. marts 2012

Tona

MortilCilas skriver:

Puha hvor jeg savner det! Og endnu værre, jeg er simpelthen så skruk, også står man her som enlig mor og ved det ikke kan komme på tale at få en til nu. Vil gerne gennemføre min uddannelse, og finde manden jeg skal dele det fantastiske med!

Men hvor er det forfærdeligt at misunde alle de kvinder der render rundt med smukke maver, fuld af liv

Jeg føler med dig...jeg savner også så frygteligt at have en lille nyfødt. Ikke så meget at være gravid, da det var ret slemt for mig, men mere den lille baby i ens arme. Og savner da også de gode ting ved at være gravid som fx at mærke liv osv

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Amandas-mor skriver:

Jeg føler med dig...jeg savner også så frygteligt at have en lille nyfødt. Ikke så meget at være gravid, da det var ret slemt for mig, men mere den lille baby i ens arme. Og savner da også de gode ting ved at være gravid som fx at mærke liv osv

Ja det lille hjælpeløse væsen, jeg elsker min søn og han udvikling, og han er kommet i den alder hvor han gør så mange sjove ting, ligger på langs af grin en gang imellem

Mmh, jeg synes jeg havde en fantastisk graviditet, men alle andre synes den var slem, nok fordi vægten sagde +30kg, masser af væske, slemme plukveer, ondt i ryg og hofte.

Anmeld

23. marts 2012

An&Jo

MortilCilas skriver:

Jeg har også overvejet det, men kan ikke undvære denne side og alle jer her inde.

Men også svært, min bror er gravid, 2 af mine veninder er gravide.

jeg har os nogle gravide veninder, og min storebror og svigerinde skal også have her til sommer, og ja, så hjælper det ikke at vide at jeg faktisk kunne være blevet mor til 2 til september..
Desværre hænger det bare fast i min hjerne at jeg har valgt et barn fra..

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

An&Jo skriver:

jeg har os nogle gravide veninder, og min storebror og svigerinde skal også have her til sommer, og ja, så hjælper det ikke at vide at jeg faktisk kunne være blevet mor til 2 til september..

Hvorfor har du valgt det fra ?

Anmeld

23. marts 2012

Tona

MortilCilas skriver:

Ja det lille hjælpeløse væsen, jeg elsker min søn og han udvikling, og han er kommet i den alder hvor han gør så mange sjove ting, ligger på langs af grin en gang imellem

Mmh, jeg synes jeg havde en fantastisk graviditet, men alle andre synes den var slem, nok fordi vægten sagde +30kg, masser af væske, slemme plukveer, ondt i ryg og hofte.

Ja det er så dejligt at følge dem og se dem blive store selvstændige væsener...men man kan godt savne mave og babyer

Jeg blev lige helt nostalgisk. Her er jeg nok i ca uge 20-24 med Amanda 

Det er ikke det bedste af billederne, men jeg kunne ikke finde andre hvor man ikke kunne se ansigtet på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2012

An&Jo

MortilCilas skriver:

Hvorfor har du valgt det fra ?

det har jeg fordi jeg ellers skulle være alene om 2 børn, samt færdiggøre uddannelse, og det nye barn ville ikke få lov at lære faderen at kende, da han ikke ville kendes ved det da det kom til stykket..

Anmeld

23. marts 2012

Tona

An&Jo skriver:

Jeg føler med dig

Jeg havde en SA for noget tid siden og ville have været i 8 måned nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.