Er det så rigtigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

ja ja.. nu kan alle jo bytte om, men læs hvad jeg mener og ikke hvad jeg skriver.. haha..

hov undskyld... jeg fik rodet rundt i hvad jeg havde svare påt...

men ja vi er eninge... nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Kamulla

raca skriver:

ok så forstår jeg bedre...

ja det ved jeg godt det var derfor jeg specifikt skrev insimination...

for det er det der ligner et alm samleje.. jaja jeg ved godt der ikke er meget hygge over en læge med en sprøje..

og alle disse børn  er undfaget meget meget tæt på æl.. men alle de andre usikkerheder opvejer så ys fordel...

hehe det ved jeg ikke.. havde om graviditet og befrugtning på C niveau, og nu på B, samt jeg lige har skrevet SSO om graviditet og befrugtning som gik godt, men må da lige bede min lærer om at undersøge det med godmorgen DK og rigshospitalet som afliver det jeg har lært

Anmeld

22. marts 2012

Mutti2B

Jeg blev insemineret da jeg havde ÆL og jeg venter en lille pige. Så her holder den ikke

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

mor:) skriver:

vad er forskellen på første og sidste svarmulighed

Hov, der mangler et "ikke" i den sidste

Anmeld

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

hehe det ved jeg ikke.. havde om graviditet og befrugtning på C niveau, og nu på B, samt jeg lige har skrevet SSO om graviditet og befrugtning som gik godt, men må da lige bede min lærer om at undersøge det med godmorgen DK og rigshospitalet som afliver det jeg har lært

det er ikke godmorgen dk.. der har været inden over.. bare min logik... jeg må jo spørge når jeg ikke fatter statistikken i forholdt til de papire fertilitets klinikken sender ud, i forbindelse med fertilitets behandling. 

men det der kunne være forklaringen er at.

der dør flere y sædceller ved nedfrysningen..

så fordelingen ved ins er skæv at x og y... og derved kommer tegner der sig et ligeværdigt billede mellem kønne når de bliver født..

lød det som en ok forklaring ?

Anmeld

22. marts 2012

Kloster

Hej.

Har ikke svaret noget. Kan faktisk ikke rigtig huske om vi "sexede" tit ell sjældent dengang.

Men her oppe omkring os hedder det, at hvis kvinden får orgasme, får hun drenge og får kvinden ikke orgasme, får hun piger...

Knus Kloster - med 3 drenge.

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

raca skriver:

det er ikke godmorgen dk.. der har været inden over.. bare min logik... jeg må jo spørge når jeg ikke fatter statistikken i forholdt til de papire fertilitets klinikken sender ud, i forbindelse med fertilitets behandling. 

men det der kunne være forklaringen er at.

der dør flere y sædceller ved nedfrysningen..

så fordelingen ved ins er skæv at x og y... og derved kommer tegner der sig et ligeværdigt billede mellem kønne når de bliver født..

lød det som en ok forklaring ?

ja det tror jeg.. altså pigesædcellerne er mere hårdføre end drengesædcellerne.. men må spørge min biologi lærer imorgen.. nu bliver jeg da nysgerrig

nej det var en anden der skrev det var en skrøne og det var modbevist af en læge på rigshospitalet samt noget i godmorgen DK

Anmeld

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

ja det tror jeg.. altså pigesædcellerne er mere hårdføre end drengesædcellerne.. men må spørge min biologi lærer imorgen.. nu bliver jeg da nysgerrig

nej det var en anden der skrev det var en skrøne og det var modbevist af en læge på rigshospitalet samt noget i godmorgen DK

nåre vi ser ramasjang i stedet for morgen tv...

og ja.. det er jo spændne når ting ikke helt passer, så skal man jo finde grunde.

Anmeld

22. marts 2012

morbibi

Bondefruen skriver:

Nå, nu har jeg flere gange hørt at "gammelt sæd laver piger" og "frisk laver drenge"

Kom så, der er mulighed for at svare ano..

Hvis det stemte, ville alle IVF børn så ikke være drenge???????????

Anmeld

22. marts 2012

raca

morbibi skriver:

Hvis det stemte, ville alle IVF børn så ikke være drenge???????????

hvis du havde læst debatten.. så har vi været omkring den vinkel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.