Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå, nu har jeg flere gange hørt at "gammelt sæd laver piger" og "frisk laver drenge"
Kom så, der er mulighed for at svare ano..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må indrømme jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal svare.
Ved Silas var vi inde i en periode hvor alt sammen bare var lige meget og vi sexede ikke ret meget. Vi var næsten lige flyttet og koncentrerede os om vores arbejde.
Ved Mille var det vel 5. eller 6. gang vi sexede efter Silas' fødsel.
Så ved begge børn sexede vi ikke ret meget
Altså jeg har en teori om, at der er noget om snakken. Vi fik en pige, og lige præcis i den periode, da hun blev undfanget, var vi kun sammen én gang pga. travlhed og dermed træthed. Vi var sammen før min ægløsning fandt sted. Men jeg ved sørme ikke helt, om den holder....det er der vist meget delte meninger om.
Mange hilsner Linea
Ej den holder ikke her da. Der er det lige omvendt.
Vi sexede kun ved min æg løsning da vi fik alba så den holder her (:
Har stemt på de to første. Så her giver meget sex begge slags køn.
Jeg kan simpelthen ikke få den tese til at hænge sammen med de statistiske facts, nemlig procentfordelingen mellem drengekønnet og pigekønnet (som gennemgående er stabilt fra år til år)?! Hvordan hænger det sammen?
Mande sædceller svæmmer hurtigere men dør også hurtigere, hvorimod pigerne er lidt langsommere men kan leve i op til 3 døgn..
derfor hvis du har sex på ægløsningsdagen , så er sansynligheden for en dreng stor, men derfor ikke sagt det ALTID er drenge
men rent biologisk er det sådan
frisk sæd ved begge... under 3 timer gammel begge gange.. og her er der en af hver..
Jeg har stemt: Nej, vi sexede tit, fik en pige
I den uge omkring ægløsning havde vi sex 1-2 gange om dagen, hele ugen.. og vi venter en lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128