Er det så rigtigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

forstår ikke lige hvad du mener her 

piger har kombinationen xx..

og drenge xy..

du skriver at er y kromosonet der holder længst men man hvis man skal havde piger skal man ikke havde sex for tæt på æl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Kamulla

raca skriver:

..ok,... disse nogle der ikke passer overens er så alle der har fået børn ved ins..

eller også opvejde dvs tilfældigheder så den lille forskel der var.. også kan den jo realt ikke bruges til noget..

hvis det er pigerne der bliver lavet af gammel sæd, giver det ikke mening af y komosonet holder længre end x

nu skrev jeg x og y for at ikke skrive pigesæd og drengesæd hele tiden drengesæd har kønskromosomet xx hvor pige kønsgenet har kønskromosomerne xy  

til det andet, så bliver æg bare insimineret med sæd, som om det er drenge sædceller de sprøjter ind i ægget eller pige, står de ikke og holder øje med kunne jeg forstille mig.. så derfor har det intet at gøre med kunstig befrugtning at gøre

igen så snakker jeg ikke om statestikkerne med om de biologiske faktorer, og som jeg skriver så holder "pige sæden" længere end drengesæden, samt at drengesæden er hurtig, mens pigesæden er langsom... MEN derfor kan det stadig ikke stilles sådan op

Anmeld

22. marts 2012

-Sigrid-

Bondefruen skriver:

Nå, nu har jeg flere gange hørt at "gammelt sæd laver piger" og "frisk laver drenge"

Kom så, der er mulighed for at svare ano..

Vi kunne få kaniner til at rødme - og fik en pige

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

-Sigrid- skriver:

Vi kunne få kaniner til at rødme - og fik en pige

Genialt

Anmeld

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

nu skrev jeg x og y for at ikke skrive pigesæd og drengesæd hele tiden drengesæd har kønskromosomet xx hvor pige kønsgenet har kønskromosomerne xy  

til det andet, så bliver æg bare insimineret med sæd, som om det er drenge sædceller de sprøjter ind i ægget eller pige, står de ikke og holder øje med kunne jeg forstille mig.. så derfor har det intet at gøre med kunstig befrugtning at gøre

igen så snakker jeg ikke om statestikkerne med om de biologiske faktorer, og som jeg skriver så holder "pige sæden" længere end drengesæden, samt at drengesæden er hurtig, mens pigesæden er langsom... MEN derfor kan det stadig ikke stilles sådan op

det er omvendt...piger har XX og drenge XY... det er derfor drenge børn eks er så sårbare overfor x bunde kromoson sygdomme, da de ikke har et rask x til at kompencere for evt fejl...

ved ins, sprøjter de intet direkte ind i ægget..

der har de en potion sæd, de sprøjter ind i livmoren..

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Det er en skrøne, en meget vedholdende én af slagsen, men det er modbevist af forskere på Rigshospitalet, og én af obstetrikerne på Rigshospitalet har været i Go'Morgen Danmark 15. marts 2011 og dementere den påstand.

så kan det godt være at min biologi lærer skal opdateres

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

raca skriver:

det er omvendt...piger har XX og drenge XY... det er derfor drenge børn eks er så sårbare overfor x bunde kromoson sygdomme, da de ikke har et rask x til at kompencere for evt fejl...

ved ins, sprøjter de intet direkte ind i ægget..

der har de en potion sæd, de sprøjter ind i livmoren..

haha flot at bytte om på det.. det er da også rigtigt

det kommer da an på hvilken behandling du vælger.. men reagentsglas metoden bliver ægget befrugtet og lagt op i livmoderen

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

raca skriver:

piger har kombinationen xx..

og drenge xy..

du skriver at er y kromosonet der holder længst men man hvis man skal havde piger skal man ikke havde sex for tæt på æl...

ja ja.. nu kan alle jo bytte om, men læs hvad jeg mener og ikke hvad jeg skriver.. haha..

Anmeld

22. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bondefruen skriver:

Nå, nu har jeg flere gange hørt at "gammelt sæd laver piger" og "frisk laver drenge"

Kom så, der er mulighed for at svare ano..

vad er forskellen på første og sidste svarmulighed

Anmeld

22. marts 2012

raca

Kamulla skriver:

haha flot at bytte om på det.. det er da også rigtigt

det kommer da an på hvilken behandling du vælger.. men reagentsglas metoden bliver ægget befrugtet og lagt op i livmoderen

ok så forstår jeg bedre...

ja det ved jeg godt det var derfor jeg specifikt skrev insimination...

for det er det der ligner et alm samleje.. jaja jeg ved godt der ikke er meget hygge over en læge med en sprøje..

og alle disse børn  er undfaget meget meget tæt på æl.. men alle de andre usikkerheder opvejer så ys fordel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.