Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Talbutikken skriver: 30 marts, få alle på facebook tidslingen..
30 marts, få alle på facebook tidslingen..
Oh noooooo!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: overhovedet ikke.. alle sider opdaterer og der er altid ramaskrig ved forandringer, har haft min siden jul, og har vennet mig til den...
overhovedet ikke..
alle sider opdaterer og der er altid ramaskrig ved forandringer, har haft min siden jul, og har vennet mig til den...
Nemesis skriver: har ikke noget i mod forandringer :-) Men vil gerne være sikker på at min lukkede profil forbliver lukket :-)Overfører den automatisk dine privatindstillinger eller skal du sætte dem igen??:-) Sisse
har ikke noget i mod forandringer :-) Men vil gerne være sikker på at min lukkede profil forbliver lukket :-)Overfører den automatisk dine privatindstillinger eller skal du sætte dem igen??:-) Sisse
øhm.. pas, men ellers går du bare ind under indstillinger og tjekker, og så får en af os herinde til at se om den er lukket her har jeg selv valgt noget må ses af andre, men støder tit på profiler der er helt lukket..
Jeg er så én af dem, som knus elsker det nye udseende på fjæs..
Jeg synes det er meget nemmere og finde rundt i, og det minder ret meget om det første facebook lancerede i sin tid.. Jeg har haft det siden november tror jeg
Kloster skriver: Hej. Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???
Hej.
Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???
Hej!
Det er ikke muligt at få dette væk. Hos www.babytoys.dk havde vi også lidt problemer med det i starten, men det er bare noget i skal vende jer til! - Hav det godt!
Mange hilsner
Mads - www.babytoys.dk
Da jeg fik tidslinjen i dec. fik jeg en uge, hvor jeg kunne nå at rette indstillinger osv. inden den blev lanceret. Men jeg tjekkede og alle indstillinger var som det plejede - jeg har en fuld lukket profil
Babymor2010 skriver: Da jeg fik tidslinjen i dec. fik jeg en uge, hvor jeg kunne nå at rette indstillinger osv. inden den blev lanceret. Men jeg tjekkede og alle indstillinger var som det plejede - jeg har en fuld lukket profil
Så jeg er bare en af de heldige der ikke har fået det endnu
Glæder mig bestemt ikke til min også skifter.
Nemesis skriver: Super :-) Tak skal du have :-)
Super :-) Tak skal du have :-)
Men ellers, så tjek for en sikkerheds skyld - jeg ved ikke om der bliver mulighed for at få en uge til det, når de tvinger den ud til alle
Babymor2010 skriver: Men ellers, så tjek for en sikkerheds skyld - jeg ved ikke om der bliver mulighed for at få en uge til det, når de tvinger den ud til alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128