Tidslinie på Facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.398 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Kloster

Hej.

Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

karina1980

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???

jeg har det også, og kan hellere ikke få det skiftet tilbage synes det er SÅ træls

Anmeld

22. marts 2012

Stéphanie

Kloster skriver:

Hej.

Så vidt jeg har hørt er det noget alle får før eller siden (og vidst nok i dag) uanset om man vil eller ej

Anmeld

22. marts 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Man kan vist ikke få det væk.... Alle skal havde det på et tidspunkt

Anmeld

22. marts 2012

Fenja09

Tror desværre ikke man kan skifte tilbage igen, det er vist også planen at alle skal have det på et tidspunkt. Så i har jo et ekstra forspring for at lære det nye at kende før andre der vælger at vente til det skifter automatisk.  

/Fenja

Anmeld

22. marts 2012

Kloster

Arhmen hvor skod...

Anmeld

22. marts 2012

Frk.S

Jeg har også hørt at man ikke kan skifte tilbage.

Men jeg havde ikke hørt at det automatisk skifter på et tidspunkt! ÆV!  Jeg har med vilje undgået det, for jeg synes det er så træls. Hmm, men jeg vænner mig vel til det.

Anmeld

22. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg har det og man vender siger hurtigt til den synes jeg den 26 marts har alle det vist. Men de er begyndt hos nogen at de får det så småt de her dage

Anmeld

22. marts 2012

Talbutikken

30 marts, få alle på facebook tidslingen..

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Stéphanie skriver:

Så vidt jeg har hørt er det noget alle får før eller siden (og vidst nok i dag) uanset om man vil eller ej

Ja, det er bare for meget altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.