Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hej. Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???
jeg har det også, og kan hellere ikke få det skiftet tilbage synes det er SÅ træls
Man kan vist ikke få det væk.... Alle skal havde det på et tidspunkt
Tror desværre ikke man kan skifte tilbage igen, det er vist også planen at alle skal have det på et tidspunkt. Så i har jo et ekstra forspring for at lære det nye at kende før andre der vælger at vente til det skifter automatisk.
/Fenja
Arhmen hvor skod...
Jeg har også hørt at man ikke kan skifte tilbage.
Men jeg havde ikke hørt at det automatisk skifter på et tidspunkt! ÆV! Jeg har med vilje undgået det, for jeg synes det er så træls. Hmm, men jeg vænner mig vel til det.
30 marts, få alle på facebook tidslingen..
Stéphanie skriver: Så vidt jeg har hørt er det noget alle får før eller siden (og vidst nok i dag) uanset om man vil eller ej
Så vidt jeg har hørt er det noget alle får før eller siden (og vidst nok i dag) uanset om man vil eller ej
Ja, det er bare for meget altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128