Tidslinie på Facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

.....

Man kan ikke skifte tilbage, og alle får den på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Stéphanie

Baagøe skriver:

Ja, det er bare for meget altså!

Helt enig. Har godt nok selv den tidslinje og er faktisk superglad for den, men derfra og så til at folk ikke har noget valg om hvorvidt de vil have det eller ej, er altså lang. Synes det er noget værre fis at det skal påtvinges.

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Stéphanie skriver:

Helt enig. Har godt nok selv den tidslinje og er faktisk superglad for den, men derfra og så til at folk ikke har noget valg om hvorvidt de vil have det eller ej, er altså lang. Synes det er noget værre fis at det skal påtvinges.

Ja, jeg kæmper stadig ind imellem med at finde ud af, hvordan det er struktureret

Anmeld

22. marts 2012

Stéphanie

Baagøe skriver:

Ja, jeg kæmper stadig ind imellem med at finde ud af, hvordan det er struktureret

Den er heller ikke helt nem at finde hoved eller hale i

Anmeld

22. marts 2012

Laura.

Som flere allerede har skrevet, så kan man ikke lave det om da det er meningen at alle skal have det, på et eller andet tidspunkt... men jeg kan nu godt li` det...

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har på en ell anden måde på det der tidslinie på facebook i dag. Det vil jeg ikke have, men hvordan får jeg det væk???

Alle får tidslinien pr. 30/3.... 

Anmeld

22. marts 2012

os2

øhhh...hvad er det lige man skal bruge det til og hvordan fungerer det ? Ser ens profil anderledes ud eller hvad ??

Anmeld

22. marts 2012

Nemesis

har heller ikke frivilligt tidslinjen...har hørt at det er væsentligt mere svært at have en lukket profil.

Sisse

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Stéphanie skriver:

Den er heller ikke helt nem at finde hoved eller hale i

Nej, ikke altid. Det har krævet noget tilvænning, men jeg finder ud af mere og mere efterhånden

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

Nemesis skriver:

har heller ikke frivilligt tidslinjen...har hørt at det er væsentligt mere svært at have en lukket profil.

Sisse

overhovedet ikke..

alle sider opdaterer og der er altid ramaskrig ved forandringer, har haft min siden jul, og har vennet mig til den... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.