Alkohol/Drukket før du opdagede du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Loa

Jeg var i byen d.30 oktober, hvor hun ifølge beregningerne skulle være lavet d.19 oktober. (så hvor meget det reelt ville skade ved jeg ikke) 

Men hendes tal hed også over 20.000, så heldigvis intet der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Kofoed.

Jeg blev gravid mellem jul og nytår. Så ja og MEGET, vi prøvede ikke som sådan. Derudover holdt vi efter nytårs aften weekenden efter og testede positiv nogle dage efter. Tøsernes tal var på noget og 5000, så det var jo meget fint.

Anmeld

22. marts 2012

KLN

Hvis jeg har regnet rigtigt, så er vores datter undfanget under en temmelig våd nytårsfrokost, plus jeg var til endnu en våd fest inden jeg opdagede, jeg var gravid. Jeg røg endda os til de omtalte fester, så jeg var absolut ikke en af sundhedstyrelsens englebørn.

Når det så er sagt, så hverken drak eller røg jeg efter jeg fandt ud af, at jeg var gravid ca 5 uger henne, og min nu 5 måneder gamle datter er sund og rask.

Selvfølgelg skal man tage det seriøst det med alkohol, røg, sund mad osv. meeennn.. Det handler jo os om at tænke sig om og opføre sig ansvarligt. Vi, som er voksne i dag er jo overlevet, selvom vores mødre fik et glas rødvin i ny og næ....

Anmeld

22. marts 2012

KLN

KLN skriver:

Hvis jeg har regnet rigtigt, så er vores datter undfanget under en temmelig våd nytårsfrokost, plus jeg var til endnu en våd fest inden jeg opdagede, jeg var gravid. Jeg røg endda os til de omtalte fester, så jeg var absolut ikke en af sundhedstyrelsens englebørn.

Når det så er sagt, så hverken drak eller røg jeg efter jeg fandt ud af, at jeg var gravid ca 5 uger henne, og min nu 5 måneder gamle datter er sund og rask.

Selvfølgelg skal man tage det seriøst det med alkohol, røg, sund mad osv. meeennn.. Det handler jo os om at tænke sig om og opføre sig ansvarligt. Vi, som er voksne i dag er jo overlevet, selvom vores mødre fik et glas rødvin i ny og næ....

Mit tal var forresten ca 1:20.000

Anmeld

22. marts 2012

MorDk

JA! Begge gange!

Med min søn... drak jeg skide fuld nytårsaften.... (var gravid men vidste det ikke)

Denne gang var jeg til julefrokost og drak en del... Men fandtr først ud af det nogle dage efter.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.