Alkohol/Drukket før du opdagede du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Dot D

Moms skriver:

fik du lavet doubletest?

Moms

Det tror jeg ikke, mindes ikke der blev gjort noget extra ud af det..

Har ikke jordens bedste hukommelse, men synes det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

chael

Jeg drak under min 3. Graviditet i starten.

Anede ikke jeg var gravid. Vi havde ikke just prøvet og jeg var over de 4 uger.

Fik bare SÅ dårlig samvittighed, men altså han sidder her ved siden af mig, 5 mdr gammel og er sund og rask

Lægen sagde det nok skulle gå og at de havde oplevet det mange gange før

Jeg ville ALDRIG have gjort det, hvis jeg havde vidst det

*Camilla

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

om jeg drak? - ooooh yes.. jeg havde INGEN  ide om jeg var gravid de første par uger(en upser) og jeg både røg og drak - da jeg en dag fik fornemmelse for jeg var gravid stoppede jeg omgående både druk og rygning! at min graviditet så endte i en spontan abort da jeg var knap 14 uger henne havde ikke noget med det at gøre (sagde de da ihvertfald på hospitalet)

Anmeld

22. marts 2012

Lotus86

Jeg drak en del, som i virkelig meget dagen før jeg fandt ud af jeg var gravid, må altså indrømme at det overhovedet ikke var/er boet jeg har haft det skidt over, så længe man vare ikke gør det når man har fundet ud af, at man er gravid.

Anmeld

22. marts 2012

Kamulla

Jeg var 19år ung, arbejdede på diskotek, havde sommerferie, så ja havde drukket.. testede positivt dagen efter Justin timberlækker´s koncert i parken.. og testede ikke fordi jeg troede jeg var gravid, men fordi jeg havde en test der skulle smides ud, og istedet for den var ubrugt kunne jg ligeså godt tisse på den... havde dog ikke regnet med 2 streget

Min søn er absolut normal, han havde et flot NF tal osv.. testede positivt da jeg var 8uger henne

Anmeld

22. marts 2012

Mettefpigen

Jaaa... Jeg opdagede jeg var gravid d 10 januar... Og havde holdt vildt nytår og den samme weekend jeg opdagede jeg var gravid have jeg drukket igennem og kørt go kart... Men altså sådan er det, når man ikk ved noget så fungere hverdagen jo som den plejer

Anmeld

22. marts 2012

Bassemor<3

Jeg var 10 uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid, og jeg var på 4 studenterrundturer inden jeg fandt ud af det, så joh jeg fik rigeligt med alkohol 

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Ja jeg har drukket imens jeg var gravid, da jeg ikke kendte til min graviditet selvfølgelig.. Men har heldigvis ikke mere en lige nippet til et par glas, da jeg skulle smage noget vin min far laver.. Ellers drikker jeg normalt ikke alkohol, gravid eller ikke gravid..

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

Moms skriver:

Foranlediget af en anden tråd, får jeg nu lyst til at spørge alle I andre, om I fik drukket inden I opdagede I var gravid`?

Jeg gjorde. Og jeg synes, det er lidt pinligt, for det hedder jo at man ikke skal drikke hvis man er gravid - eller prøver på at blive det. Du kan jo ikke vide om du allerede er blevet gravid....så bedre at lade være

Det viste sig, at jeg var gravid 2-3 uger henne, da jeg drak - og drak nok til at blive rigtig dårlig (det var måske pga. graviditeten, for de andre blev ikke dårlige).

Min søn virker helt normal...men jeg havde høj PAPPA værdi i double-testen.

Jeg er NYSGERRIG.

ER der nogle af I andre, der har oplevet høj-risiko (over 1:300) ved nakkefoldsscanningen og som har drukket tæt på et tidspunkt i den tidlige graviditet?

Moms

Jeg var stang barcadi da jeg var 5 uger med min søn som nu er 3½. Jeg fandt først ud af i uge 6 at jeg var gravid. Livet skal ikke gå i stå fordi man prøver at blive gravid efter min mening. Min søn fejler heller ikke noget. I hvert fald ikke noget vi ikke fejler Og NF tal osv var fine

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

Vil så også sige at ejg faldt af hesten dagen inden jeg testede positiv og heller ikke det har taget skade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.