Annastacias hårde vej til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

chael

MissTas skriver:

er nok desværre en lille smule skræmt.. skal hvert fald ikke ha flere børn før om nogle år, det er helt sikkert .. hele situationen skal jeg lige sluge ordentligt først.. meeen det har ikke skræmt mig så meget at jeg ikke skal have flere børn

tusind tak

Det kan jeg sagtens forstå

Håber du har en masse omkrig du kan snakke med om ikke andet så din læge eller sp

Men nu er hun her, hun er sund og rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med hende. Hvor er hun fin.

Anmeld

22. marts 2012

MissTas

chael skriver:

Det kan jeg sagtens forstå

Håber du har en masse omkrig du kan snakke med om ikke andet så din læge eller sp

Men nu er hun her, hun er sund og rask

har heldigvis en masse jeg kan dele min oplevelse med.. men ja, hun er her og er sund og rask! det betyder alt

Anmeld

22. marts 2012

MissTas

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med hende. Hvor er hun fin.

tuusind taak

Anmeld

22. marts 2012

Chevro

Først og fremmest Stort T I L L Y K K E med den smukkeste lille pige :-)

Dernæst: uha hvor man bliver lidt bange for at det snart er ens egen tur! Selvfølgelig kan man ikke sige to fødsler der er ens, men der er jo ricisi ved alting. Og man kan jo bare lade være med at læse FB, men det kan jeg ikke! Det er så fantastisk når de dejligste små vidundere endelig kommer til verden, og man kan følge andres glæde

Lige et herfra, og endnu et stort tillykke! (:

Anmeld

22. marts 2012

Nitz - <3 David

Tillykke med den smukke datter..
Det lyder som en hård omgang. Men som andre også skriver, så sørg for at få det snakket igennem. Godt at hun klarede det så fint

Vi mødre må igennem meget for vores guldklumper.. - Og de er kampen værd. Når det først er på afstand så "glemmer" man hurtigt smerten og alle de ting man var igennem.

Anmeld

22. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nåååårrrr, hvor er hun dejlig!

Anmeld

22. marts 2012

Lone Jakobsen

hold da op en hård omgang. synes det er helt vildt at de lod dig kæmpe så længe med presseveer.

men dejlig at hun hurtigt fik det godt igen, og hun er da bare dejlig

Anmeld

22. marts 2012

Frk.S

MissTas skriver:

glæder mig også til at vi skal til den samtale.. også få frisket op hvad der konkrete skete og gik galt.. for ikke alt jeg husker lige tydeligt..

og den efterfølgende uge blev vi indlagt på børneafdelingen, fordi hun under fødslen havde fået en voldsom infektion.. så hun havde en hård vej til verden må man sige..

Ja, det må man da sige.

Det havde Freja også. Og det er endda endnu værre end alt det med én selv.
Én ting er en selv - det er selvfølgelig grimt og man er bange osv. MEN hvis ens lille guldklump er skidt er det bare næsten ikke til at bære.

Men endnu engang stort tillykke med hende - hun ser skøn ud. Og dejligt at hun er sund og frisk nu.

Du er altid velkommen til at skrive hvis du skal læsse af. Jeg ved i hvert fald hvordan du har det (og jeg har bestemt også godt af at "snakke" mere om det ). Det kan sgu være lidt svært at acceptere, at ens fødsel ikke lige blev den drømmefødsel man måske havde forestillet sig. Men så er det godt at man uanset hvad har fået det mest fantastiske ud af det.

Anmeld

22. marts 2012

lio

Tilykke med hende, Men sikken hård fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.